det finns en mening med allt,tro det eller ej

Tindra vakna 04.30 imorse då låg hon och jollra för fullt i spjälsängen åt mamma:) då ville hon upp hon var klarvaken,gick ej att få henne att somna om,så det var bara att pallra sej upp..kul kul...man känner sej som en trött zombie,men det är så livet är som små barns mamma...livet leker!!!jippie...elr? ehhh ja den frågan kan diskuteras en annan gång..
men jag vet att allt har sin mening här i livet,även om det är svårt att tro på det ibland.man måste ha motgångar och ett rent helvete,för att man ska inse och ta till vara på det man har,livet och sina nära&kära.
så mina vänner

Andra har det alltid bättre

Andra lever starka och dugliga liv
Andra lyckas med sina äktenskap
Andra är alltid framgångsrika
Andra har stark kontakt med verkligheten
Andra kan alltid lösa sina problem
Andra har det alltid bättre

Ingen har såna problem som jag
Ingen är så oduglig som jag
Ingen trasslar till sitt liv som jag
Ingen misslyckas så ofta som jag
Ingen är så hjälplös som jag

För mig är du en av de andra
För dig är jag en av de andra
Låt oss se in i varandras ansikten
//Peter Curman ur samlingen
"Vänd dig om och ta emot mig"


Kommentarer
Postat av: IDAWA

sv: Hej!

Jag är rädd att jag inte riktigt förstod vad du menade när du beskrev problemet. Skulle gärna hjälpa dig, men jag har som regel att jag vill inte logga in på andras bloggar, om det inte är mina vänners eller familjs osv. Känns inte riktigt rätt att ha den "makten" eller vad jag ska säga.



Hoppas att du förstår och hittar lösningen på problemet :)



Kram Ida

2011-03-09 @ 18:31:38
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0