allt har en mening..elr??

ja imorse vakna man upp med SNÖÖÖÖÖÖ!!! :mad:
alltså det tycker jag var himla onödigt faktiskt..
men men det är bara att gilla läget och se gla ut.
jag&barnen gick till öppna förskolan och sen tog vi en promenad i snön det är ett jäkla pulsande och kånkande med vagn+en klumpig ståbräda..men allt går..
så väl hemma så åt vi lite lunch och nu sover båda trollen middag.då passar jag på att sitta här i lugn&ro för sen har man inte det och det finns inte tid..

men men usch jag har inte sovit så bra dom senaste dagarna sen jag fick plusset på stickan..
fast jag är trött istort sett hela dagarna..:tired:
skagöra ett nytt test på måndag,sen ta och ringa mvc om en samtals tid ang detta...plus ta ett blod prov så jag är 110% säker på att jag är gravid...

jag vet faktiskt inte vad jag vill längre och detta är skrämmande för mej...
är det meningen att vi ska behålla denna lilla groda eller är det inte det?
OM vi tänker tanken att vi behåller det så visst är det tuffa små barns år man har framför sej medtanke på att tindra är ca 16 månader när bebis isånt fall föds...så visst det kan bli kämpigt och jobbigt..
men sen tänker jag tänk om jag tar bort pyret nu pga dessa omständigheter(plus stefans ändrande åsikter)och kanske vill ha en liten till om säg 2-3 år,ja då börjar man om från 0 med små barns åren..vad är bäst egentligen ha tuffa småbarns år nu,och ta resten sen när allt det här är färdigt..

jag vet inte,det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu så det är inte klokt...
Abort för att det inte kanske är just det rätta läget för en liten till(tårar fälls när jag skriver detta t.o.m) ;(
ellr köra racet och behålla pyret och få tuffa småbarnsår framför sej???

i slutänden så är det MITT beslut iallafall.oavsett åsikter osv...
jag gör valet,jag bär pyret i 9 månader,jag uppfostrar pyret tills den är 18,jag är MAMMA för evigt...
det kan ingen ta ifrån mej...
så oavsett beslut så får ni respektera det..
för i denna stund så vet inte ens jag svaret på detta......
det är det jag måste ta reda på först....:(




Oliver&Tindra,mammas fina,mammas allt..
älskar er :love:



Kommentarer
Postat av: Johanna - Stolt mamma till Liam, 7 månader

bäst för t.ex. tindra är ju o låta henne få vara barn, för får hon ett syskon kommer hon växa upp väldigt fort o inte få vara de lilla barn hon behöver..



Men som sagt det är ditt beslut, men hade jag blivit gravid så här tidigt hade jag tagit bort det för Liam ska få vara 3 år innan han får ett syskon så han får vara barn, alla barn behöver det..



KRam

2011-03-19 @ 08:08:15
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0