trodde det skulle vara lättare;(

Trodde att det inte skulle göra så ont..
Varför?
Trodde det skulle vara lätt..
Varför?
Trodde att detta klarar jag galant.
Varför??
Trodde att jag INTE hade så starka känslor kvar?
Varför?
Trodde att jag INTE älskade som förut.
Varför?
Trodde att jag inte skulle sakna.
Varför?
Trodde att jag inte skulle längta.
Varför?
Trodde att jag skulle glömma.
Varför?
Trodde att jag skulle förlåta.
Varför?
Trodde att allt skulle bli så perfekt.
Varför??
Trodde att jag var stark.
Varför?
Trodde att jag inte hade så mycket tårar kvar.
Varför?
Trodde,trodde,trodde.
Varför?

sanningen är den.
Toxic Kiss
det gör ont,ondare än jag trodde.
Varför?
Det är svårt,svårare än jag trott.
Varför?
Jag klarar inte det på det sättet jag trodde.
Varför?
Jag har känslor kvar,starkare än jag trodde.
Varför?
Jag älskar en del fortfarande.
Varför?
Jag saknar fortfarande.
Varför?
Jag längtar fortfarande.
Varför?
Jag kan glömma,men inte allt,inte allt.
Varför?
Jag kan förlåta,men inte allt,inte allt.
Varför?
Jag har insett att allt inte blev så perfekt.
Varför?
Jag är inte alls så stark som jag trodde,inte alls.
Varför?
Jag gråter floder,tårarna tar aldrig slut.
Varför?

Svaret?
Kärleken är komplicerad.
Men att jag vet att att resan har bara börjat och en dag så blir min lilla familj hel&lycklig igen :love:

Det är ni&jag nu.Vi mot världen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0