Spring för livet-Sara Varga

Du säger att du har förändrats 
Att du aldrig menade att slå 
Du säger att allt har förändrats 
Om jag ville, så skulle jag förstå 
Man skadar inte den man älskar 
Vilket du faktiskt säger att du gör 

Jag lever med mina minnen 
Och sår som ingen kan se 
Jag lever med mina minnen 
Försöka glömma är ingen idé 
Man skadar inte om man älskar 
Vilket du faktiskt säger att du gör 

Spring för livet om det är dig kärt 
Att slå tillbaka, det är det inte värt 
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå 
Det enda du kan göra är att gå 
Det enda du kan göra är att gå 

Du skadade hela mitt väsen 
Du sa att jag alltid gjorde fel 
Du klagade på hela mitt väsen 
Tills jag inte längre var hel 
Man skadar inte om man älskar 
Vilket du faktiskt säger att du gör 

Spring för livet om det är dig kärt 
Att slå tillbaka, det är det inte värt 
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå 
Det enda du kan göra är att gå 
Det enda du kan göra är att gå 

Och jag älskar livet 
Det får du inte ta ifrån mig 
För om nu hat är motivet 
Så finns där inget hat hos mig 

Spring för livet om det är dig kärt 
Att slå tillbaka, det är det aldrig värt 
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå 
Det enda du kan göra är att gå 
Det enda du kan göra är att gå 
Det enda du kan göra är att gå

"Sara Vargas låt Spring för livet"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0