Mitt hjärta blöder..

Ush imorse i soffan;(
Jag satt och grät i soffan fick sån ångest utan nån som helst föraning.Allt kändes skit helt enkelt...
Oliver satt och titta i böcker(Händige Manny)Han titta på mamma,sa"mamma,gråta,mamma gråta inte,krama mamma"så kom han upp i mitt knä och krama mej och torka bort mina tårar och sa "Så mamma,borta"
Åhhhhh mitt lilla hjärta,då grät jag ännu mer men inte av ledsamhet,utan av ren kärlek till dej min älskade son....


:love:
Jag har burit ett barn i magen,sovit med henne på bröstet mitt.Jag har kysst små tår och torkat bort tårar.Jag har blitt spydd & kissad på,tillbringat sömnlösa nätter för och få henne att somna,men jag vill inte byta det för allt i hela världen!
Jag har långt ifrån någon modellkropp,men när jag ser mig i spegeln ser jag en MAMMA,det finns ingen större ära eller välsignelse!

Fick ett mess av bästa Erika som fråga om jag ville ha främmande,japp det ville jag såklart;) hon hade gått av sitt nattskift på jobbet så då slängde dom förbi oss:)Hennes man och barn hämta henne i hälleforsnäs där hon jobbar;)
dom hade köpt med sej fika mys oxå:)mums...Tack Erika för du vet vad!!!!!!Min räddande ängel idag.:P

Sen kl 14 så var vi bortbjudna till underbara Caroline på grillning och det är  Folkkyrkan här i köpingen som håller i dessa små tillställningar..Kändes sååååå skönt att komma dit,det gör det alltid då det alltid är nyktert och helt fördomsfria helt underbara människor;)Dom finns alltid där och speciellt då Caroline,hon är en sån underbar vän till mej som jag anförtror mej om livets svåra saker då hon är troende och ja det känns så skönt när man kommer hem därifrån i kroppen.svårt att förklara men det är underbart!!
Jag är ju inte direkt religös som ni säkert har märkt mitt ordförråd ser ut ibland,HAHAHAHHA.!!!:D
Men jag kan säga så här mycket ajg älskar att umgås med dessa människor! och man är alltid välkommen hem till deras hem om man behöver en stund i frid....
ja så vi kom hem vid 18 tiden ikväll,då hade jag varit uppe oxå och handlat olivers lördags godis påse oxå som jag hade lovat han i morse;)Oliver tog sin plånbok med sina pengar i och han köpte en Tom&Jerry påse;)
sen så gjorde jag ordning dom för natten och båda trollen somna sen vid 19.30 tiden:)
så då passar jag på att sitta här ett tag innan jag oxå tänker dejta kudden.
ja måste börja packa ner S grejer oxå i kartonger det är inte så mycket han har  men det är ju kläder,foton,skiver osv,sen får han ju oxå ta med sej markus grejer från hans rum,det är ju det mesta,våningssäng och en massa annat.sen har han ju möbler i källaren som han ska ha med sej oxå,däribland lite saker som Oliver&Tindra kan ha hos pappa när dom ska vara där.(om det blir så vill säga)
ja jag börjar vänja mej vid att vara ensamstående 2 barns mamma...
Känns läskigt ibland men jag klarar av detta pga att jag ALLTID har gjort allt iallafall(förutom matlagningen dårå),allt ifrån hushålls sysslor till allt som har handlat med barnen att göra,så för mej är det inte så stor skillnad.(förutom att jag får laga maten nu oxå,fy fan!;) )
och det är så jag ser det nu oxå att jag kan nog klara detta nu oxå fast jag ska plugga och hoppas oxå att jag kan få tim vik inom vården samtidigt:)
så man får lite extra pengar i plånboken oxå;)
Usch jag börjar t.o.m få ångest för måndagen då S ska komma och få lite pengar som jag har lånat av honom,men han ska bara hämta dom sen  åker han direkt ju men iallafall,känns lite konstigt.
Ja sen har vi ju en tur te Eskilstuna som vi måste åka tillsammans oxå,och hämta hans legitimation!
detta beror på att han har inget tidigare leg då måste jag legitimera mej för honom för att han ska kunna hämta ut det likaså var det för att han skulle få göra ett leg oxå...
men när detta är gjort då kan han fixa bank kort osv själv.
för nu måste jag föra över hans pengar från hans konto till mitt så han får ut sitt social bidrag.så det kommer i veckan till han.så då måste jag räffa han igen....men sen så,sen så behöver vi inte ses så ofta förutom när det är dags för att träffa barnen osv..
ja men jag tror fan att det kommer att bli bra detta i framtiden! och det jag kan säga nu om ev framtida killar,det är att ALDRIG en till missbrukare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!därför kommer jag fortsätta gå på medberoende samtal och anhörig träffar osv!
sen får inte killen dricka överhuvud taget!!!!!!!!!!! han måste vara nykterist pga mina erfarenheter!!THATS IT! Tänker inte släppa in en ny man i familjen i första taget,den man som förtjänar det måste vara den rätte för mej och den rätte styvpappan för mina barn,det måste alltså vara den BÄSTE UTAV DEN BÄSTE!!!!!!
Men just nu ska jag och mina troll bilda våran lilla familj....
Jag,Oliver&Tindra.....min familj :love:
Vi ska försöka läka såren,dom är djupa och ärriga,men med lugn,ro och kärlek och omtanke så ska dom läkas,kanske inte helt men nästan,dom kommer alltid att synas och finnas men i en ljusare nyans......såren kanske blir lite skrynkliga men vår resa mot att få såren läkta har presis börjat.......
Nu börjar vår resa.....
Resan mot ett nytt liv.............
Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! Make your 
smile change the world, but don't let the world change your smile :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0