lätt,så fan heller!!!!

Jag hade ett fint samtal imorse när jag hade lämnat oliver hos dagmamman,av våran gamla granne..Hon fråga mej hur vi hade det och så.Jag berätta som det var att det är kämpigt.Hon sa att hon förstod och att hon förstår att det måste vara jobbigt pga att jag fortfarande har känslor kvar och att jag fortfarande ÄLSKAR stefan,men inte på samma sätt som förut,hade jag INTE  haft känslor så hade jag skitit fullständigt i S.Men sanningen är den att det gör jag fan inte...
och det är det som är så jävla hemskt!!!!!!!!
Varför ÄLSKAR JAG S SÅ MYCKET????
VARFÖR???jag vet vad han eller rättare sagt ALKOHOLEN har gjort mot mej/oss,det är hemskt och oförlåtligt.Jag trodde att jag INTE hade såna känslor kvar för S,men dom här snart 4 veckorna som har gått så har jag insett att det var fel,jag har känslor,fattar fan inte varför,jag gör inte det.kan ej förklara.

Usch fy fans helvete,Tänk om dom jävla känslorna bara försvann fan vad lätt och enkelt allt skulle vara..
Idag är idag,imorgon är en annan dag.Framtiden vet vi ej något om....

Men ändå så är kärleken starkare än jag ens visste om.....Hemskt egentligen..
Kärlek är inte att hitta någon man kan leva med, utan att hitta någon man inte kan leva utan.Finns det ett citat som heter,ja det kanske är så....inte vet jag.just nu känns allt FÖRDJÄVLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!
känner mej rädd,vilsen,sårad,sviken.
Det jag och S vet är att vi älskar varandra.men Varför har detta hänt,varför ska det behöva vara så här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0