ett faktum....

ja det är ett FAKTUM! jag har AVSLUTAT relationen med Stefan idag...skilsmässan går nog igenom i slutet på oktober.

jag kan inte ljuga för mej själv och tro att allt kommer att bli bra,för det kommer det aldrig att bli....ALDRIG!!!!!!

Skadan&såren i min själ är för stora,dom går aldrig att laga;(

jag trodde,naiv som jag är/var att bara vi träffas på helger och har varsitt boende så skulle mina känslor komma tillbaks,men det blev snarare tvärtom:(

men kärleken är blind........så oerhört blind

nu får vi se om det blir nån göteborgs semester,soc har ju lixom betalat denna resa för oss redan..Det är ju för barnens skull att dom ska få en fin och rolig midsommar helg:)


Men man kanske kan göra denna resa för barnens skull iallafall,dom ska ju inte bli lidande för detta..jag och stefan måste ju kunna komunicera i vilket fall som helst.

ja sen måste ju jag och han in till eskilstuna och hämta ut hans nya legitimation på skatteverket oxå när det är dags i slutet på månaden..ja det är en del smått som måste göras.men det är lika bra att ta separationen ett steg i taget som sagt pga barnen...


Mitt huvud det dunkar, det värker i kroppen
När du ber mig om något du inte kan få
Du pressar ur saften, allt till sista droppen
I sömnen jag flyr dit du mig inte kan nå
Försöker att vara till lags för att slippa
Höra din röst säga att jag gör fel
Förlorar mig själv där i stridens hetta
Jag krossas som glas, plockas som sten

Jag orkar inte ljuga längre, jag är den jag är
Jag orkar inte va´nå´n annan som alltid finns här
Jag har gett allt som finns kvar att ge
Du har tagit allt och jag lät det ske
Jag orkar inte ljuga längre

Utanför dörren ser jag människor tåga
Innan för dörren har jag fastnat i kramp
Försöker att hålla kvar livsglädjens låga
Men mörkret vill vinna denna blodiga kamp
Med tungan vass du suger musten ur lusten
Jag grips i panik för rädslan av att bli dränkt
Mitt samvete får mig att helt tappa luften
Med gråten i halsen och huvudet sänkt

Jag orkar inte ljuga längre, jag är den jag är
Jag orkar inte va´nå´n annan som alltid finns här
Jag har gett allt som finns kvar att ge
Du har tagit allt och jag lät det ske
Jag orkar inte ljuga längre

Jag orkar inte ljuga längre, jag är den jag är
Jag orkar inte va´nå´n annan som alltid finns här
Jag har gett allt som finns kvar att ge
Du har tagit allt och jag lät det ske
Jag orkar inte ljuga längre

Jag är den jag är
Jag är den jag är/

///////Malin Jonsson-jag orkar inte ljuga längre

 



Nu får vi kämpa för att barnen ska bli skonade så gott det går och vi får ta denna separation ett steg i taget.Kan ej göra den för hastigt pga att Oliver redan mår rätt dåligt mellan varven pga att pappa inte "bor" hemma:(

men självklart ska ni få träffa pappa,det kommer jag aldrig ta ifrån er rätten till båda föräldrarna! ALDRIG!

Men ni får förlåta mamma just nu....

Förlåt;(



FÖRLÅT! Förlåt mina älskade barn för att jag har splittrat familjen:(

Förlåt,men mamma måste må bra,det gör jag inte nu,jag älskar INTE pappa som pappa älskar mamma;(

Förlåt.......

förlåt.....

förlåt.....

Ibland blir inte livet som man har tänkt sej:( Förlåt.....vill inte såra,men kan inte ljuga för

mej själv längre,och absolut inte för dej...Förlåt:(


Det hjärta du sa en gång bultade för mej

fanns inte.

Har aldrig funnits.

Den trogna blicken du ständigt

gav mej var bara en lögn.

En hemsk sådan.

de ömma kyssarna och orden

av kärlek var bara en täckmantel.

Allt för att dölja sanningen.

Hur kan man såra någon så djupt?

Hur kan man svika och utnyttja någon så?

och hur kan man leva med sej själv efteråt?



Tomma Löften, Tomma Ord
Inget JAG Förstod
Du Var SOM Förändrad
Som OM Allting Var En Lek
Löften Blev Till Svek
Och Kvar Stod JAG MED Sargat Hjärta



Te amoLatin Vos amo(jag älskar dej på latin)


Jag önskar dig inte guld, mitt barn 
ej heller pengar och makt. 

Jag önskar dig modet att vara dig själv 
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg, 
men kraften att vägen gå. 

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått 
och vänner att lita på.

Du lilla barn som ingenting vet
Som kastas ut i ovisshet

Du lilla barn som sover sött
Som ännu inte motgångar mött

För dig finns endast enkla ting
Du ser dig inte misstänksamt omkring

Litar blint på mor och far
Trots att de är utan svar

Du vet ännu inte vad girighet är
Alltför snart du dig lär

Om man kunde sätta skygglappar för dina ögon blå
Skulle inte världen bli enklare då?

Du skulle slippa se maktbegärets spel
Du skulle inte behöva se de vuxnas fel

Då kanske du erövrade världen en dag
Och lät den känna endast behag

nu blir det bara vi,vi ska bygga upp "vår" lilla familj nu,ni och jag.det kommer bli jobbigt och tufft ett tag,men vi måste klara detta,mamma MÅSTE,för er skull..
ni är mammas ALLT :love:
'




Kommentarer
Postat av: Johanna - Stolt mamma till Liam 10½ månader

du är stark gumman, du måste göra det som känns rätt för dej.. och jag tycker du gör rätt i att försöka bygga upp ditt eget liv med barnen.. Visst kommer de bli jobbigt, men det blir ju bara det i början tills du kommit in i en egen och ny vardag, och den vardagen kommer lättast när du ej är gift längre.. Du vet vart jag finns!

Kram

2011-06-14 @ 09:40:01
URL: http://hellrise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0