;(

Ja denna dikt säger ALLT!
JAG måste vara stark nu för mina barns skull,jag MÅSTE vara STARK!!
FYYYY FAAAN :mad:
Hur när jag är sååå trött/sliten så jag knappt äter/sover,mår hemskt rent ut sagt.
Men jag måste vara STARK! finns inga alternativ.För äktenskapet är slut,Stefan är ute ur mitt liv för GOTT!
Ändra t.o.m min status på facebook igår ,från gift till separerad:(
hmmm konstigt men såå sant.
Finns inga alternativ,mår inte jag bra så mår inte barnen bra,thats it!
picture from http://photopostsblog.com
jag ÄLSKAR inte S på samma sätt som han älskar mej:(
Jag känner att jag vill bryta upp för gott och leva mitt liv själv med barnen.
såren är för djupa för att kunna läkas.....
ärren är stora i min trasiga själ...........


Oliver&Tindra vi ska bli en familj igen,bara ni&jag.
vi ska klara av detta,det lär bli tufft,fy fan men vi ska klara av detta.nu blir det bara vi,vi ska bygga upp "vår" lilla familj nu,ni och jag.det kommer bli jobbigt och tufft ett tag,men vi måste klara detta,mamma MÅSTE,för er skull..
:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0