Vart är världen på väg??

Anders Behring Breivik,Ja så heter ONDSKAN i Norge.
Vakna i lördags av nyhets morron på tvn och fick en smärre chock!
Hur hade denna man kunnat ta så många liv på så kort tid??
Så många lyckliga ungdomar fick mista sina liv pga denna man och hans åsikter.
Ja man blir kanske inte förvånad längre men jag blir chockad och arg att såna människor existerar,men jag vet att det alltid kommer att finnas denna sort av människor på vår jord.
Sorgligt...
En tyst minut och ett ljus för dom som har mist sitt liv och deras anhöriga...
Ja nej ska jag blogga om nåt lite roligare kanske?
jag var hos min bästis i helgen för att fira min gudson som har fyllt hela 5 år!!
jag och barnen drog iväg i lördags em,då erikas man kom och hämta oss:)
sen bar det iväg till eskilstuna,där vankades mat och kaffe sen blev det en massa lek och stoj för barnen och en massa skit prat;)
Sen blev det ju dags för kväller och då börja helvetet!!
Inga barn ville sova!
Tindra somna en stund vid 20,men vakna en stund senare soc var då vaken fram till halv 1....Gissa om jag blev frustrerad!!!
Oliver fick jag att somna i erikas&mickes säng vid 22 tiden,men han vakna sen vid halv tolv och ville hem..han bara grät och sa att han längta hem...men jag tog honom till soffan så titta han på en film med oss och sen somna han i soffan vid 2 igen...
Så ja den natten var inte alls roligt...men jag vet vems felet är att det blir så här...MITT!!
jag har aldrig låtit barnen sovit borta!!!! kanske 1-2 gånger med oliver,aldrig med tindra..och detta är belöningen..
så jag måste nog göra något åt detta problem oxå...
men men man lär sej av sina misstag,och jag måste nog släppa lite på mina rutiner för barnen..rutiner är bra men till en viss gräns;)
men men det blev en kul helg iallafall och barnen hade skoj;) det är väl det viktigaste;)
fick en jättefin bild på oliver&min gudson...
kakmonster Tindra:)
Tindra hon slaffsa i sej allt med ett gott skratt:)
Detta är en mat glad tös ska ni veta.....Det ser man oxå...hon ser ut som en liten veckig säl lite här och där....
nej nu ska jag ta mej en kopp kaffe till och fixa tvätten..bläää så tråkigt....men ett måste...
Like Tree needs the Earth
För allt du hatar hos dig själv - förlåt dig själv.
För allt du skäms över.
För allt du är stolt över.
För allt du vill dölja.
För allt du vill visa upp.
För allt som inte blev som det skulle.
För allt du är.
För allt du vill vara.
Förlåt dig själv./////Jonas Gradell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0