metallica the big 4 Tour

japp i söndags kväll så var det hårdrocks marathon från kl 18-00
och jag vänta ju på mina favoriter Metallica!!!
jag skulle ju ha velat vara där själv men som sagt var min lilla prinsessa fyllde 1 år på samma dag så det gick ju tuvärr inte men det gick så bra att se detat live på tvn oxå:)
det var Anthrax,Megadeth och Slayer först innan dom stora Metallica fick inta scenen..
och jag  säger bara en sak,,,,,GÅSHUD!!!!!!!!!

Grunden till svartsjuka är rädslan för att förlora den man älskar...

japp så var det med det..
såg nu att Rammstein ska komma till globen i februari,det skulle vara en upplevelse att få se dom live för det är där jag tror dom gör sej bäst,för deras liev konserter är ju nåt i hästväg....
får se om man kan kanske komma dit.
ja men iallafall Tindra fick en fin första födelsedag:)


Hon blev så trött efter all tårta och folk som var här och paketöppning så hon somna på golvet;)
ja nu på morron har hon sprungit fram med sin gåvagn hela tiden fram och tillbaka...och hon står och balanserar utan stöd nu oxå;)
så snart så går hon sina första steg själv ska ni se:)
Nepp detta duger inte,jag har en hel del tvätt att ta hand om..så ha det så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0