willys i flen-----blääääääääää

jaha idag så var det dags för storhandling hade man tänkt sej..
mormor hämta trollungarna och sen kom jane för att dra till flen för att storhandla på willys i flen som öppnade där strax före jul...
men fy fan vilken affär...dyrare och mindre utbud..jag fick ej hem allt som jag behövde...handla för drygt 3000 och fick inte med mej det jag brukar handla..och det suger!!!!
jag vill handla allt på än gång,men det gick bara inte.
så nästa vecka,och då hoppas jag verkligen att stefans soc pengar har kommit när jag ska in till strängnäs,så jag kan komplettera med maten och välling osv....för sånt MÅSTE jag ha hemma,det är så jävla viktigt...jag köpte ialla fall 6 st blöj paket willys...Dom funkar kanon och det var ett så jävla bra erbjudande.3 st för 138 kr...köp 3 betala för 2!!
så tindra fick 3 och oliver fick 3 så nu har man blöjer hela månaden.

men mat till Tindra får jag handla i strängnäs på willys.välling och ersättning osv...för dom är billigare..man måste vara ekonomisk..för att det ska funka för oss alla i familjen..
mat i frysarna/skafferiet är as viktigt för mej...och det ska fyllas på ordentligt vid varje storhandling...så det måste jag komplettera....mer kött,korv,bröd,konserver mm mm ,och mer torrvarer..

jaja nej nog med detta nu..
vill säga ett jätte stort GRATTIS!!!! till Sandra&Tobias till lille Lukaz som föddes igår kväll 22.09.han vägde 4990 g och var 56 cm lång!!!
så nu får ni se till och komma hem så man får gosa och mysa med sin lille "gudson"

nej jag har hostat hela natten så jag känner mej helt färdig..helt slut....ont i halsen och magen pga allt hostande..
men ska få coculiana utskrivet nästa vecka..det är det ända som hjälper mot min hosta...
ja sverige torska mot frankrike igår i handbollen.det var ju väntad men ändå kändes det så jävla fel...sverige skulle fan ha tagit sej till final..men men sport är sport

nu ska jag vänta på att mina älsklingar kommer hem från mormor...saknar dom så det gör ont...men dom har det bra,det vet jag...

ha en trevlig lördag...
puss mina vänner...


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till finaste Liam

Jag tycker willys här är superbra.. och behöver jag komplettera nått handlar jag de på coop eller ica..

Storhandlar alltid här på willys

2011-01-29 @ 14:51:37
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0