var nöjd med livet!!!

Var nöjd med allt som livet ger
och allting som du kring dig ser
glöm bort bekymmer, sorger och besvär.

Var glad och nöjd för vet du vad
en björntjänst gör ju ingen glad.
Var nöjd med livet som vi lever här.

Varthän jag än strövar, varthän jag än går
står djungeln och snår kring mina spår.

Jag älskar bin och deras bon för
honung är ju min passion
och vill du av myror få munnen full
så ta en titt under sten och mull.
-Kanske smaka på ´rom

-äta myror?

-Ha ha det är världens käk,
kittlar döskönt i kistan.
-Mowgli, se upp!!

DUNK

Vad nöjd med allt du ser
och allt som livet ger.

Men när?

Var nöjd med allt som livet ger
och allting som du kring dig ser
glöm bort bekymmer, sorger och besvär.

Var glad och nöjd för vet du vad
en björntjänst gör ju ingen glad.
Var nöjd med livet som vi lever här.

Om frukter dig lockar
banan eller bär.
se till att du plockar dom utan besvär.

Vill du plocka frukter av bästa klass
så använd din höger och vänster tass
men klorna dom skall du dra in
så fort du skall ta dig en fin apelsin.

-Hoppas att du har förstått?

-O ja tack Baloo

-Ojoj så utomordentligt fånigt.
-Come om katten, det svänger ju
Va nöjd me livet som vi lever här..
bland träd o bär.. vi lever här

Var nöjd med allt som livet ger
och allting som du kring dig ser
glöm bort bekymmer, sorger och besvär.

Var glad och nöjd för vet du vad
en björntjänst gör ju ingen glad.
Var nöjd med livet som vi lever här.


japp ikväll blir det bio med mamma
änglagård 3...herregud det är första gången jag gör något för MIG själv....känns faktiskt konstigt...utan barn och karl...hur ska det gå??
alldeles utmärkt hoppas jag..
jag behöver detta...och det ska bli så kul att få göra detta med mamma oxå...
ja oliver har nu blivit förkyld IGEN med feber och hosta....jävla skit säger jag...men inget att göra åt..så är det med barn,och det är bara att gilla läget.
mackan är hos kompisar och spelar xbox kinect...så nu vill mackan själv ha ett kinect till sitt nya xbox han ska få..
jag har sagt att denna månad så får han sitt nya xbox 360 konsollen...sen får han vänta med denna kinect i 2 månader,pga att vi köper sånt här för hans barnbidrag och vi får 800 kr av hans mamma varje månad och detta kinect kostar 1200 ca...så då får han vänta 2 månader så då kan jag köpa ett sånt till mackan.
och han förstår detta..för lixom våran ekonomi och budget ska hålla så måste det bli så här...och barnen måste lära sej att spara är ett måste.och att hjälpa till här hemma för att få saker..speciellet om det är dyrare saker.
jag tycker det inte är mer än rätt..
och som sagt var detta år är vårat NYA år....det vill säga EKONOMISKA år...med en kanon budget tavla som hjälp...
och denna tavla SKA FÖLJAS!!!!!!
barnen och maten och räkningar ska gå FÖRST!!!!!! mer detta år än något år innan...THATS IT!!!!
Nej nu får ni ha en underbar dag...det ska iallafall jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

sv: Jo de finns ju x antal stolar haha.. Men vi vill ha en man kan vända framåt sen när de inte längre går o sitta bakåt för o slippa köpa ännu en stol.. Så de är tur de finns dom med 2 i 1 haha.. :)

2011-01-04 @ 08:59:24
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0