tack snälla!!

först måste jag få skriva av mej av mina tankar kring en sak en stor ledsamhet för mina små skull:(
vad skulle ni göra om er 3 åring frågar hela tiden efter sina halv syskon??
vad skulle ni göra om han gråter av sorg och saknad efter dom dagarna i ända??
vad känner inte han i sitt hjärta då??
vad ska jag som mamma säga till sin prins när han frågar efter "mimmi" och "tias"
nej dom vill inte komma hit:(
han bara GRÅTER!!!!!
det skär i mitt hjärta så det gör ont..
vad ska jag göra??
det blev inget kalas som ollie hade velat att syskonen skulle vara här för hans skull...
t.o.m mackan blev ledsen och så jävla besviken så han ville inte vara ute hos oss när kalaset var idag...bara det skärde i mitt hjärta att se..han saknar sina syskon oxå,men han får i alla fall träffa dom i skolan och varannan helg...oliver och Tindra får aldrig träffa dom(för syskonen vill inte)
Tindra är snart 7 månader och ja dom 2 andra syskonen har kanske träffat tindra 2-3 gånger sen hon föddes!!!!!!!!!!
det är hjärt skärande...
men jag kan inget göra utan att gilla läget och acceptera detta...det är som det är nu inget att göra åt..jag orkar ej kämpa eller bråka mer..
vi har gått genom socialen och rättegångar utan resultat nu skiter vi i detta och låter det vara tills vidare..barnen kommer när dom är redo och vill det själva..men det jag tycker är så jävla synd och det jag tycker är så ledsamt att se är olivers saknad efter sina syskon!!!!
inte äns till dopet av lilla syster blir av...
så det blir att mackan får vara delaktig av dop cermonin...han och oliver ska få känna sej delaktiga av denna stora dag...
jag kan inte göra något att inte dom andra ens vill komma och dela med sej av Tindras stora dag:(:( ledsamt så in i norden..

jaja men oliver fick ett jätte fint kalas idag..och det värmde enormt att se sin prins skina upp och verkligen älska att stå i centrum...det var ju lixom hans dag....och fina presenter fick han...så TACK till er som kom....
lite bilder kommer här från idag)


är så lycklig!!! Tindras dop kommer att bli perfekt!!!
presis som jag har önskat och vill ha...helt enkelt PERFEKT!!!
en surprice till er som kommer att närvara!!!

nej nu ska jag gå och kura ner mej bredvid min lille son och sova...
Tindra sover sen 9....hon snarkar så sött...

natti natti

Kommentarer
Postat av: madde

vad är det för överraskning dom kommer att få???kram

2011-01-15 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0