snööööööööööö!!!!!!!!!!!

ja herregud vad det snöar ute.och inte fan kommer man ut heller.då drunknar man väl.nej så det blir att vara inne och städa och tvätta som vanligt.
japp nu är tindras bilbarnstol fixad.det blev en britax den till vänster på bilden...300 kr...det kan man fan inte pruta på...sen måste nog jag köpa en ny till oliver oxå såg jag,jag tror ej att den stolen är godkänd " E-godkänd enligt ECE-reglemente 44 (EU-standard)"
och det måste dom tydligen vara,och tindras stol var det och även hennes bebis stol som hon har nu är det..men hittar inget på olivers bilstol:(
så jag kommer nog att få köpa en ny stol åt honom.och har hittat en på ellos för endast 499 kr...och den är godkänd och allt..den är för framåtvänd montering men det är den avsedd för och har barnen den vikt den stolen är avsedd för så ska det vara godkänt trots att dom säger att barn ska sitta bakåtvända tills dom är 4-5 år(enligt polisen)så inte vet jag vad man ska tro på..och hur många har egentligen sina 3-5 åringar bakåtvända i sina bilar????? huvudsaken är väl att dom sitter i en godkänd bilbarnstol och att dom är fast bältade ordentligt osv...och jag kan säga så här mycket jag skulle ALDRIG få oliver att sitta bakåtvänd i bilen,varför?? han sitter som en jävla mäla med benen...han har så långa ben så han får ha dom i hakan om han ska sitta bakåtvänd....och hur skönt är det???
nej så jag köper godkända bra bilbarnstolar som är sköna för barnen och lagom pris...thats it!
ha det så gott nu så hörs vi en annan dag.nu ska jag städa badrummen och skura golven...men först ska jag äta lite chilli con carne..jammi jammi...


Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi vi samma sak nyss =) vi köpte en bilkudde med avtagbart ryggstöd till robin på coop för 300 =)

2011-01-06 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0