patetisk idiot!!!!

jag ska väl inte egentligen prata skit om folk men jag kan bli riktigt jävla arg och förbannad och skälla ut folk innan jag tänker och det har jag nu gjort..
jag tänker bara skriva initialerna på denna person pga att jag vill ej ge ut hans riktiga namn,men dom flesta kommer att fatta vem det är ändå tror jag...malmköping är litet som sagt var.
H.H du är så JÄVLA PATETSIK OCH SORGLIG!!!!!!!!
jag blev så jävla förbannad när du satt i köket hos oss härom dagen,då hade stefan dragit hem dej hit...varför då kan man undra??? då börjar mina tankar snurra i 190!!! har stefan börjat ta droger igen nu???? varför i helvete ska du annars sitta i vårt kök!!! visst fan får du vara hemma hos oss,det är inte det som är problemet!!
tuvärr så var det just du som fick SKIT och utskällning av mej..
det första jag sa var "du ska inte komma här och tro att du är något!!!!"
bara för att du råkar vara en kändis...du är bara för sorglig..
stefan fick sej oxå en känga så det hette duga
jag sa att om du H drar in stefan i något som helst i "missbrukets" bana igen då blir det synd om dej...och det är inget hot,utan allvar!!!
H sa inte ett dugg,han satt bara med nedsänkt huvud hela tiden..
jag sa att alla är välkomna hem till oss men det är på ett villkor,drogfritt pga att stefan kämpar för att bli helt ren..han jobbar och sliter och går och pratar med missbruks enheten så kom inte hit och förstör detta..
jag vet att stefan har vänner" sk kompisar" som fortfarande håller på och är aktiva..men dom måste oxå respektera att stefan har eller håller på och lägger av med allt sånt här...allt tar sin tid men allt löser sej till slut men det krävs en massa tålamod och stöd och support...
men jag kan ej neka folk att komma in...jag är för godtrogen/snäll.
men det måste vara drog/alkohol fritt..PUNKT SLUT!!!
så H.H du är bara en sorglig&patetsik liten människa som tror att du kan göra vad som helst bara för att du är just den du är har varit ska man kanske säga...
dina dagar som "kändis" är över...
nu är du ett förfallet äpple som ruttnar bort bit för bit...
sorgligt att drogerna ska få förstöra en människa så totalt,och släpa ner en så totalt i skiten som du har gjort...

nepp så var det med det..jag lämna ollie på dagis 8.15 imorse,gick sen ner till linda,passa viggo medans hon lämna jasmine på dagis..jag fixa lite papper sen fika vi sen gick jag upp så nu sover tösen middag...ska snart iväg och hämta ollie igen han slutar 12...sen ska vi gå och handla lite..sen hem så han får sova middag..sen ska jag fixa och dona med lite planering inför dopet,tack gåvor och lite annat smått och gott:)
ska även fixa en ny budget tavla,har ju en redan men fick en ny ide nu när jag såg lindas budegt tavla den var himla bra..så vi får se om jag kan få ihop en sån oxå....annars behåller jag den jag har redan....
ja denna dag kommer att gå den oxå...usch dagaran bara flyger fram i ett hiskligt tempo...men det är skönt när alla rutiner är i gång igen..
mackan längtar tills torsdag då han får sitt nya xbox 360...men som jag sa åt han dagarna går fort så det är snart torsdag..sen sa jag att han MÅSTE hjälpa till mer här hemma och inte kräva att han ska ha och ha...vi har inte ekonomi till allt han vill ha...man måste lära sej att alla är inte rika...och man måste förtjäna saker oxå...och får man pengar så måste man lära sej och spara saker till det man vill ha...

ja så han vill ju ha en egen dator...och det har hans kusin fixat åt han nu i stockholm...men det fattas lite saker på den så han ska kolla upp vad som fatats och vad det kostar så jag vet på ett ungefär..så jag sa till mackan ska du ha denna dator då får du oxå spara pengar till den oxå...vi kan skjuta till pengar om det behövs det är inte det,men han måste lära sej att spara pengar själv till saker.
han vill t.o.m ha sommarjobb i sommar så han kan tjäna och spara pengar själv,och känna att han gör nåt för pengarna..det tycker jag låter jätte bra..
nej ta hand om era nära och kära för nu ska jag göra annat...


Kommentarer
Postat av: madde

vemär H.H...kram <3

2011-01-17 @ 11:16:49
Postat av: Viveca

Bra Jessica!!! Håller med dej i allt!!!

2011-01-17 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0