kommer nog inte undan...

jaha man hämtar ollie idag på dagis..vad säger fröken då tror ni??
ja oliver har bajsat 2 gånger och det har varit lite löst och frätande..så han är alldeles röd och vi har smörjt honom...och han ville inte äta mat till lunch heller...jaha sa jag då börjar nog magsjukan komma för min prins..för på honom brukar den alltid komma "bakvägen"...och han var alldeles blek när jag hämta honom..
HELVETE!!!!!!
han somnade direkt i soffan när vi kom hem..så nu får vi hålla tummarna att det inte blir nåt mer utav detta..han har ju inget dagis imorgon.då är han ledig...så nu gäller det att SPRITA händer och detta mer än vanligt!!
usch och fy....jaja men så är livet på en pinne...vandrande pinne.HAHAHAHAHA..ja vad rolig man kan vara då...neeeee..

så här kommer jag se ut snart...för så känner jag mej just nu...hahaha vacker va?? kaffe koppen i högsta hugg och sen som en urvriden golvmopp...lattjo värre.nej fy fan säger jag..
om jag blir sjuk det gör mej inget,men att barnen blir sjuka det gör ont i mej...för dom är små och blir så sjuka direkt lixom...och mina små här hemma har redan haft det så jobbigt nu i några månader så snälla låt dom vara friska..ska dom åka på en kraftig magsjuka på detta oxå..det är inte kul,inte kul alls...
nej vad ska man göra åt detta..ska man sätta på dom värsta skyddsdräkten kanske??vad skulle sägas om denna dräkt??? tänk er era barn på dagis/skolan med en sån här skyddsdräkt på sej!! värsta modet ju..HAHAHAHAHA.då slipper dom bli sjuka iallafall...kanske iallafall..man kan inte skydda sej mot sjukdomar det går bara inte...man måste bara gilla läget..thats it..

båda barnen sover så då passar jag på att sitter här...betalar in räkningar har man gjort oxå..dom jag har kunnat då social idioterna strular...så stefan får ju sina pengar ev nästa vecka det beror på...så när hans pengar kommer då får jag betala in resten av räkningarna som måste betalas in då...jag blir fan tok galen på detta...jag vill ha in alla pengar samtidigt så jag kan lägga upp budgeten ihop med allt...och betala alla räkningar samtidigt...men nej då...pga att stefans handläggare tog lite föräldraledigt så får han/vi en ny handläggare och ja självklart ska det strulas direkt...detta är nåt fruktansvärt irriterande och jobbigt...och kärringen är ju helt slut däruppe..pust.

nej nu ska jag ta och sätta mej ner för att göra iordning en belöningstavla till oliver...köpte ju cars klistermärken på tradera som jag fick hem idag..så nu ska jag göra ordning en tavla åt honom...så varje gång han borstar tänderna själv eller om han låter mej får göra det..så får han en liten bil på tavlan...eller om han äter upp all mat till middagen osv...så får han en bil...när han kommer upp till 10 bilar så får han en stor bil klistermärke och då ska han få en speciell sak från pryl sjuan här uppe i byn.en liten affär som har allt möjligt smått och gott..
jag hoppas att han kommer att uppskatta denna tavla och se även belöningen av att han är duktig....
bye bye!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0