Johan kom hem:(

ja ni undrar säkert vad detta är för nåt??
detta stod i torsdagens tidning!!
detta handlar om min BROR!!!!!
ja så jävla illa är det..så nu är han efterlyst av tingsrätten och även polisen letar efter honom...det är så jävla hemskt så jag finner inga ord..
min bror har FÖRSTÖRT hela sitt liv..han fyller 30 år i april...och han lever i flykt..undan rättvisan..han har själv ställt till sitt liv det kan han inte skylla på någon annan..han har helt enkelt sabbat sitt eget företag,så det är borta..han har SABBAT presis allt.
jag SAKNAR honom så fruktansvärt mycket så det gör ont i mej..jag har försökt att få tag på honom men han vill inte och han vill inte att nån ska veta var han bor eller nåt...
han har träffat oliver 2 gånger sen han föddes och då var han bebis och vår pappa dog/begravdes..
Tindra har jag skickat bilder på via mobilen...så han ser hur hon ser ut..
när jag har hört av folk som har pratat med johan och dom tar upp mej och barnen så börjar brorsan att stor grina och tycker det är hemskt...för han skäms så fruktansvärt över det som han har ställt till med...han och jag har varit så tighta sen voi var små så detta måste göra ont i honom med att inte ha kontakt med syrran...och han avgudar barn,tänk vad han missar...sina syskon barn..han är morbror...
tänk vad oliver skulle bli lycklig över sin morbror,som ahr alla dessa grävmaskiner,traktorer och han meckar med allt...tänk och olievr älskar allt sånt brm brum maskiner..
jag saknar brorsan varje dag...inte en dag går utan att mina tankar går till johan..och han törs ju inte visa sej här i malmköping heller...då han har gjort saker som man absolut INTE får göra..men som sagt var man måste vara 2 till detta så man ska fan inte skylla bara på johan..kom ihåg det..
jag kan skriva om en massa saker om min bror,men jag varken vill eller orkar inte,för tårarna vill bara komma så fort jag tänker på min bror..vet ni vad det värtsa är och vad som jag är livrädd för??
att en dag så kommer polisen att stå utanför min dörr eller att jag får ett telefonsamtal där dom kommer att säga att "vi måste tuvärr meddela att vi har hittat er bror DÖD"!!!!!!!
för det är den utväg min bror kommer att ta...men frågan är bara när...............
usch fy fan johan..VARFÖR?????? VARFÖR I HELVETE!!! varför??????
jag vill bara ha min Johan tillbaka!!!!
snälla om det är nån som läser detta och vet var johan är och så,snälla be honom att höra av sej till tingsrätten och till sin syster.....jag behöver min bror,och mina barn behöver sin morbror!!
jag hjälper dej och har hjälpt dej förut i ditt liv...du behöver inte skämmas...jag är för fan din syster..KOM HEM!!!!!

min brorsa är han längst till höger:) ej så bra bild tuvärr....detta är taget 08 då han och ett par killar bilade i USA en månad..detta är då taget i paris där dom mellan landa...

I MISS U:(

ja nej nu ska jag prata om nåt annat..igår fick vi hem rättegångs fakturan på det som har varit med familje rätten ang rätten för stefan att få träffa sina barn...19398 KR!!!!! nästan 20.000 kr...jippie kul värre men som tur är så går ju hemförsäkringen in och betalar allt förutom självrisken..och den var på 3880 kr..det är den summan stefan ska betala själv...så jag ska ringa på måndag och göra upp en avbetalnings plan så vi kan betala in varje månad istället..vi har ingen möjlighet att betala in nästan 4000 kr på än gång..så vi måste få avbetala istället...och det står att vi får göra det men att vi måste ringa till advokatens sekreterare och göra upp detta med henne..så det ska jag fixa på måndag...
men det jag blir mest förbannad på det är inte pengarna utan att denna jävla prosess har inte gett oss någonting...vi står på samma ställe ang detta med barnen...
men vad ska vi göra???
vi måste acceptera läget...

ja fy fan säger jag..man kan spy för mindre..


min store kille vill mestadels gå på toaletten själv nu:) och ahn får gå på killarnas toalett(ja min man och styvson har egen toa) pga att jag tycker det är vidrigt när killar slabbar ner.....min toa är ren och har doft ljus och en massa grejs i:):) nej så killarna får sköta sitt i sitt egna badrum:)
och det är klart plutten oxå vill gå på killarnas toa...stora killar gör det..

Tindra mumsar i sej gröt,banan och päron smak..jammi:):)
och det bästa mamma hade satt hon på bordet:)

nej nu så skiter jag i detta och tar hand om andra saker som ska göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0