hmmmm

vet ej vad jag ska skriva om..ide torka men jag bloggar av mej lite iallafall..
jag skriver helt enkelt om det bästa jag har...
jag la Tindra 21.30 igår kväll då fick hon natt välling...hon somna direkt.
oliver däremot la jag i min säng vid 22 då han vägra att somna..efter att ha legat och snurrat mammas hår lite så somna han oxå...
vaknaa 6.30 imorse då Tindra vakna och ville ha mat.sen väckte jag lille man som måste vakna 7 så man hinner att äta frukost och göra morgon bestyren innan dagis lämning.
så jag gjorde iordning Tindra,sen tog jag ollie...stefan gick iväg till bussen för att åka till jobbet.
mackan satte sej och åt frukost.sen kom ollie ut för att äta sen frukost och tindra satt och jollra bredvid oss.jag tog mitt kaffe och åt en smörgås.mackan stack till plugget.
sen var det dags att klä på ungarna för att gå och lämna oliver på dagis kl 8.15
sen gick jag hem och gick ner till linda för att fika och passa viggo medans hon lämna jasmine.
och nu sitter jag här,sen bär det iväg för att hämta oliver och sen till tempo och posta paket och köpa lite mat.
idag ska ollie inte sova middag!!!! det måste bli ändring på det..jag vill att han ska lägga sej mellan 7-8 istället.så jag har bestämt mej att jag ska lägga mej med honom och läsa en saga eller lyssna på en musik saga mellan 7-8 på kvällen...så får vi se om han somnar i tid...
det är inge bra nu när han börjar på dagis rätt så tidigt på morron att han somnar så sent på kvällen..det blir lixom helt fel för honom..
så vi får se hur detta kommer att funka.
ja men ha det så gott nu mina vänner....

håll era nära och kära varmt i ert hjärta..en vacker dag finns dom inte mer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0