hihihihi

mmmm Tindra håller på och lär sej att ta sej framåt nu:):) men det går inte så bra,det tar lixom stopp och hon blir galen,rent ut sagt vansinnig,hon vill FRAMÅT!!!! men det tar stopp..det är så roligt och titta på henne...
hon försöker även sitta helt själv men än så länge är det lite vingligt men det tar sej...hon behöver inte mycket stöd nu så snart så sitter hon själv..MYYYYYYYS
alltså jag fattar inte men jag har en enorm längtan just nu efter 3an....jag trodde aldrig att jag ville ha en till liten pga av min enorma rädsla för kejsarsnitt..men jag VILL verkligen ha en till...3 barn för mej är perfekt,presis lagom...inte för lite och inte för mycket utan helt enkelt lagom och alldeles perfekt..
så som det ser ut nu så kommer vi att försöka att få en 3e..men det blir den dan det blir...man ska inte skynda på utan ta en dag i taget..och det viktigaste just nu är att stefan jobbar på så han får sin löne praktik snart...då blir det ändå mer perfekt,både i plånboken och i familjen..:)
sen att jag börjar jobba lite extra på kvällar och helger,så jag får känna mej viktig och behövd,plus att jag tjänar mer pengar..spar mamma dagar osv..att tindra ska fylla 1 år sen skolas in på dagis osv..sen kan vi börja planera in 3an....om inte det skulle ske tidigare vill säga..för vem vet vad som händer..jag vill lixom inte fylla 35 innnan jag får mitt 3e det är en sak som är säker..ska vi ha en till bebis då ska det ske inom dom närmsta 2 åren!!!annars så blir det ingen...jag är så glad att jag har 2,är priviligerad över att få ha dom i mitt liv..så enkelt är det...men man kan önska och ha en vilja..eller hur:)?
för sen vill jag satsa på arbete och utbildningen så jag har ett bra arbete som jag
älskar och även kan få en högre lön med utbildningen till USKA!!
japp så nu vet ni detta..så nu får vi se vad som händer i framtiden och i vårt liv..

nepp nu är det dags för lite gröt till sessan som har vaknat,kaffe och liten macka till mej..sen iväg och hämta ollie på dagis.sen ta en promenad.sen hem och dammsuga..
ja det var ett litet inlägg idag med om nina funderingar och tankar...
ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0