GRRRRRRRRRR

Flickan Står På Bron Och Tittar Ner. Ett Litet Kliv Och Hon Finns Inte Mer. Hon Blundar Och Känner Vinden I Hennes Hår. Nerför Kinden Rinner Sakta En Tår. I Handen Kramar Hon Ett Kort På Sin Vän, Hon Viskar Förlåt Mej,Men Vi Ses Snart Igen. Precis När Hon Skulle Ta Sitt Sista Kliv Ut, Hör Hon En Röst "Det Får Inte Ta Slut!" Hon Vänder Sig Om, Det Är Hennes Vän Som Skriker. Men Hon Bryr Sej Inte Fast Hon Vet Att Hon Sviker. Hon Tar Ett Sista Andetag Och Försvinner Sen Ner. Hennes Väns ledsna Ögon Blir De Sista Hon Ser... flickan blinkar,en tår rinner ner,ingen anledning att leva hon ser ingen bryr sig ingen vet,det känns som om hon är från en annan planet vad har hon att leva för,det hon gör är det någon som förstör hon hugger kniven i sitt bankande hjärta,hon dör så snabbt att hon inte känner smärta vad flickan inte visste och förstod,var hur många som grät när hon dog.......
åhhhhh fy faaaaan vad jag hatar soc och myndigheter!!!! jag bara hatar detta...hoppas stefan får löne praktik fort som attans så vi slipper skiten....jag vill inte ha med dom att göra....inte ett SKIT!!!!!
jag vill att stefan får lön så vi slipper myndigheterna fort som fan...för nu är jag rejält trött på idioterna...
men men vad ska man göra nu måste ju stefan ha soc pga att få försörjnings stöd,och så att vi får dom pengarna som vi har underskott av varje månad pga att det bara är jag som drar in pengar nu..så visst är det bra att soc finns men dom är ju ena jävla idioter...det är bara så....tuvärr...jag spyr på dom...

japp men så är det..idag var det FG så himla mysigt...sen har vi varit till prästen och pratat inför dopet...sen handlat och tagit 2 långa promenader..en i morse direkt efter lämning av ollie så tog jag en lååååån promenad med tösen i vagnen..sen gick jag till BVC och vägde och mätte..
Tindra väger 9732 G,68,5 cm lång,och har ett huvudomfång på 44,2.
stor kicka:)
sen var det FG direkt efter med en kille från familjerådgivningen där...jätte bra och inspirerande faktiskt..
en bra sak att tänka på
"BRIST PÅ KÄRLEK ÄR INTE HAT! UTAN LIKGILTIGHET!!!!"
hmmmmm  något att fundera över...men fan så sant...

sen efter FG så handla jag lite lunch,hämta ollie...gick hem och åt lunch med barnen/fast ollie redan hade ätit lunch på dagis)men han åt en macka iallafall...sen så lekte vi lite sen tog vi en promenad till affären för att köpa frukt oliver önskade sej äpplen när jag hämta han från dagis..så det gick vi och köpte:)sen gick vi till kyrkan för att träffa prästen..sen gick vi hem...
nu är det bara vänta på att stefan ska komma hem från jobbet...sen äta lite spaghetti och köttfärssås...sen kommer mackan hem 7 från en kompis..då blir det läxläsning och sånt...
ja sen är det snart sovdags och en ny dag imorgon....
då ska jag till BVC igen på 6 månaders kontroll med Tindra!(hon var sjuk förra gången hon skulle dit ju:()

nej nu ska jag fortsätta med mitt skitgöra här hemma dvs dammsuga och skura golv plus ta reda på tvätten som ska in i torktumlaren och det andra ska hängas upp....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0