Förkyld

fy fan är så tröööööööööööt.....ögonen vill knappt vara uppe..men jag måste ju vara vaken jag kan inte gå och sova bara för att jag är sjuk..nej det går inte.stefan jobbar och jag har ju lixom barnen och hushållet att ta hand om...så jag måste vara vaken och på tipp topp....BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
idag känner jag mej som en äcklig gammal golvmopp...förkylningen är inte så kraftig men jag känner av den genom tröttheten...men som dom säger man måste vara frisk för att vara sjuk...ja det ligger nåt i det..
men var ju tvungen att lämna ollie på dagis...dom var 3 barn där...resten hemma i kraftig MAGSJUKA!!!!!! fy fan får se om oliver klarar sej från den..skulle ju vara kanon om han inte får den...men det är ju inget vi kan rå på..tuvärr.sjukdomar är sjukdomar och dom kommer när dom vill..

Tindras läkarkontroll gick kanon och allt såg fin fint ut...och det visste jag ju redan..det var ju min lilla tjej och hon är bäst....
nej snart ska jag pylsa på tösen här för att hämta lille man från dagis..sen hem och ha en liten fruktstund och mysa...innan han kommer att sova sin 1 timmes middag...om han nu vill sova vill säga..det är inte alltid han vill det:)

ja nej det var ett kort inlägg idag med då...

puss och kram från lilla mej...som ni kanske vet så kallas jag för lilla-my..WHY?? jag har samma humör,har jag långt hår så har jag håret uppsatt med en tofs mitt på huvet.precis som lilla-my!
jag är alltså LILLA-MY...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0