ehhhh jaha rubrik

Tattoo design. Handväska
jag vill ha denna väska!! den är så snygg...jag har allt skit i skötväskan just nu.jag unnar mej inget till mej själv,jag köper nästan aldrig nåt till mej själv.ALDRIG!! jag spenderar allt till mina barn...varje liten krona som blir över går till barnen är det nåt fel med det?? nej men är de nåt fel att aldrig unna sej till sej själv? NJA kanske...nån gång måste man faktiskt lägga lite på sej själv...kanske inte att gå och köpa en handväska då,hahaha,men att få egen  tid,att få avlastning med hushålls görat,barn görat.allt som ska göras i ett hushåll..ja såna saker.men som sagt var detta är bara en önskan..en önskan som så mycket annat.
när kände jag mej snygg och vacker??? ehhhhh kan inte komma på det..sminka mej,vad är det??känns helt onödigt att sminka sej när man går hemma...jag älskar egentligen att vara sminkad,jag ser emr levande och piggare ut då...men sen ajg blev mamma så blir det mest mys pys kläder och inte så mycket sminkande om man säger så.bara vid vissa speciella tillfällen..man behöver lixom inte sminka sej bara för att gå upp till affärn eller hämta oliver på dagis lixom..lite onödigt tycker då jag..men alla är olika..men ibland vill jag oxå känna mej vacker,uppskattad och lika fin som så många andra...
men men så är det väl för många kvinnor..känner sej som askungen,när ska man få gå å balen??
hmmmm??
sen så har min prins fått en ny favorit figur...SPINDEL MANNEN!!
Han har en t-shirt med spindel mannen på,och han blir överlycklig när han får ha den på sej.." spinnelmannen" säger han då och bara skrattar...så hans cars period börjar nu övergå till spindelmannen:):)min kille börjar bli stor..
så nu blir det väl att leta reda på kläder,leksaker osv med spindelmannen på hädan efter och inte med bilar på...hahahhah...så min lille kille blir glad...
oliver somna som en  stock när han kom hem från dagis,han var helt slut....
jag sitter här och kollar på Loppi.se och tradera efter ja det vet jag inte men jag kollar efter kläder osv till barnen till våren....
snart är det dags för lite mellis och lekstund med Tindra...sen pyssla och leka med ollie när han vaknar.sen skulle stefan komma hem tidigare idag så vi får hoppas på det...
idag kom servetterna till dopet...så nu är det oxå fixat.
sen kom även olivers bok Karius& Baktius..så nu ska vi läsa den ang tandborstning och tandtroll:):)
sen kom ägglossningstesterna+gravtesterna...hihihi
så nu är det oxå hemma...
ja sen har jag fixat en hel del annat oxå...
men imorgon fm när ollie är på dagis då blir det att sitta och scrapbooka....
nej nu får ni ha det så bra....
ehhh en liten sak som gjorde min dag underbar imorse.4.45 fick jag ett sms av min bror!!!!!! det gjorde mej glad.......och ni som har läst min blogg och känner mej vet VARFÖR!!!!
den bistra sanningen,den osminkande mamman,den mest vardagliga outfiten:):)HAHAHAH
men med mammans finaste hjärtan:)
vill oxå tacka till den tjej som hörde av sej igår till mej ang att hon hitta min blogg och kunde inte sluta läsa den!!!
min blogg var som att läsa hennes egna tankar och sitt eget liv...hon kände igen sej i mig...jag berörde nåt inom henne som gjorde att hon ej kunde sluta läsa min blogg....alltså det är just därför man kanske fortsätter blogga för just detta..att man berör!!!
jag har min blogg främst för att rensa mina tankar jag går runt med,och att dela med mej av min vardag med barnen och vad allt innebär med en helt vanlig dag hos oss i familjen engström...och jag bloggar oftast och mycket om dom står mej närmast och dom som betyder mest i mitt liv,mina BARN!!!!!!! det är bara så,det är bara att acceptera!!! eller skit i och läs min blogg...
min blogg är just bara MIN...
men jag erkänner jag ÄLSKAR att blogga,jag är en bloggerska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0