bebbe verkstan kan börja:)

10 Ägglossningstest 2 Graviditetstest ägglossning GRAVID
Japp då har man beställt detta:) så nu kan bebbe verkstan påbörjas på riktigt:)
sen kan det ju ta ett tag innan det blir resultat,att det plussar vill säga....
men en bebbe till jul/nyår 2011 kanske...en liten Kevin eller Nellie.....mys och gos...KÄRLEK!!!
vem vet?? vi får se hur det blir helt enkelt...
och det kanske inte blir nåt alls....men som jag har sagt det är faktiskt lika bra att skaffa 3an nu..då är man färdig sen och kan tänka på studierna/jobbet...då vi ändå vill ha ett 3e barn gemensamt båda två lika mycket.så varför inte?? varför inte nu? varför vänta...nej lika bra att ha små barns tiden nu ett par år framåt sen är det MIN tid för jobb/studierna till USKA....då vet jag att jag har framtiden säkrad med inkomst och allt...'
jag ska ev börja jobba 2-3 kvällar i veckan plus 1 dag på helgen som timvikare inom vården..det känns skönt...men inget är säkert ännu dom skulle höra av sej.sen vet jag inte mer tuvärr.men det lät lovande plus att dom behöver folk hela tiden...
jag vill ju jobba!!!!
ja nej jag måste väl säga att livet känns perfekt just nu ialla fall:) men det kan ju lixom ändras på ett vips....så man får hålla tummar och tår..
jag har en fördjävla hosta som stör min natt sömn...så fixa så jag kunde förnya receptet på couliana via nätet imorse.(TACK MAMMA)hahahah..nu fick du lära mej nåt för en gångs skull och inte tvärtom...
oliver verkar (peppar peppar)klara sej från magsjukan...än så länge så verkar han inte smittad han är samma vanliga oliver..så HOPPAS HOPPAS att han klarar sej från skiten....
Tindra har upptäckt sina tår...hahaha så himla kul att se på tösen när hon stoppar in hela foten nästan och suger och biter på tårna:):) min lille tjej...så himla gosig och fin min dotra min....
tog en promenad i fm med barnen,gick och handla fredags mys och lite mat...sen gick vi till lekparekn så oliver fick leka av sej lite och äta sitt godis och sin smothie han hade köpt för sin lilla peng han hade i sin sparbössa:)
Tindra sov så sött i vagnen under hela tiden vi var ute..sen gick vi hemåt och åt lunch nu sover ollie middag och tindra somna i sittern bredvid mej på golvet...
så nu sitter jag här,bäst och passa på för sen blir det ju lixom ingen lugn stund...det ska göras saker hela tiden och lekas och pysslas..det tycker ialla fall oliver att mamma ska göra...hahahahah..och självklart gör mamma det.....allt för mina hjärtans skull...mitt allt...
utan MINA  barn-inget JAG.....
ja annars då..ikväll blir det handboll..
sen blir det en sällskaps spels kväll med mackan...med lite mys...sen kanske en bra film efter det..
sen imorgon blir det storhandling...men med tanke på att vi ej har fått soc pengarna så får jag dela upp storhandlingen och komplettera nästa vecka när jag ska till strängnäs och hämta tindras bilbarnstol..och får fan hoppas att soc betalar ut pengarna tills dess....
annars kommer ragatan i mej fram och då får dom passa sej på sin telefon tid på morron.....nja inte så drastiskt men dom lär få höra.....
ett recept kommer här på play-doh lera till era barn..ett bra fredags pyssel att göra tillsammans med barnen:)det bästa och det enklaste och billigaste leran..och så himla lätt..och framför allt BARNEN ÄLSKAR DETTA!!!!!!!

Du behöver:

4 dl vetemjöl

2 dl salt

2 msk citronsyra (eller 2msk Alun)

2 msk matolja

4-5 dl vatten

karamellfärg

Koka upp vatten och häll i karamellfärg och olja i vattnet. Blanda ihop mjöl, salt och citronsyra i en skål. Häll i vattnet, karamellfärgen och oljan i skålen. Blanda ihop. Play-doh-leran är färdig!

 

ha en fortsatt trevlig fredag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0