vita arkivet

japp jag har nu GJORT det!!! jag har skrivit testamente!!!!! jag vet det låter absurt och helt sjukt...jag ska inte dö ännu,och jag vill asbolut inte dö...
men som sagt var,det kan vara försent imorgon!!! så jag satte mej i morse och gjorde ett testamente i vita arkivet på nätet..så detta ska jag sen skriva ut och lägga på ett säkert ställe....det känns skönt att veta att mina sista önskningar och mina tankar och funderingar finns den dan jag inte finns längre....
det ända vi vet säkert är att vi alla ska dö...så varför inte göra det enda rätta för dom efter levande????
ja nej vill ej prata mer om detta,känns jobbigt när man tar upp detta ämne faktiskt...skrämmande att tänka/känna att lämna allt..dör jag gammal så är det helt oki,det är så det ska vara..men tänk om man dör ung....tänk att lämna sina barn utan sin mamma...nej fy fan vill inte ens tänka tanken....alldeles för skrämmande...
nej ska snart hämta prinsen från dagis..sen ska man hem och äta lite och mysa/leka..sen följa med stefan tilll läkaren...
sen blir det familjen annorlunda ikväll..
R.IP Gary Moore..du är och förblir en legend.....du kommer att fattas oss som älskar din musik och dina underbara gitarr solon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0