Tindra är nu döpt♥

Idag döptes vår prinsessa...
jag måste säga TACK till er som förgyllde Tindras dag och framför allt till Simon&Åsa Gindemo för er underbara sång och piano spel..det var otroligt vackert och berörande..
det gjorde verkligen dopet till ett mer personligt dop för Tindra och för oss...så återigen TACK!!!
jag lägger upp några bilder från dopet här,mer bilder kommer jag att få mailat till mej för mina batterier i kameran tog så klart slut mitt i dopet,så jävla typiskt så man spyr...GRRRRR
men ja det var ett litet inlägg idag efter dopets slut och barnen somna som stockar när vi kom hem.dom var helt slut och mamma är oxå helt slut....så det blir en tidig kväll idag känner jag...
så bye bye och sköt om er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0