sittvagn&frisyr:)

ja igår hämta jag Tindras nya fina sittvagn:) min drömvagn och Tindras första sittvagn...
Emmaljunga scooter.
TACK NINA!!!! den är underbar..precis en sån jag önska mej till sessan.rosa&svart.kan det bli mer perfekt...
ja sen idag så kom min mor&styv pappa  och hämta mej strax efter 11..ocv vet ni vad dom hade fixat åt mej..
klippning!!! jag fick göra presis vad jag ville med håret..fy fan vad glad jag blev..jag har inte varit till en frissa och klippt mej på jag vet inte när..säkert över 10 år sen sist om inte mer!!!!!
men nu tog jag tillfället och fixa mej min dröm frisyr plus färgning..fy fan vad jag blev nöjd.....och fy sjutton så skönt det var..nu känner jag mej fin oxå för en gångs skull..
SÅ TACK MAMMA&STYVPAPPA!!!!! än en gång!!!! ni är guld värda...och TACK INGVI!!!!!! du är BÄST!!!!!
och på måndag ska jag på helkropps massage..kan det bli bättre.....2 perfekta födelsedags presenter!!!!(jag fyller nämligen 31 år den sista februari)nja jag är född då på skottdagen den 29e men va fan den finns ju bara vart 4e år..så vad gör man...HAHAHAH..
mina fina...oliver hjälper lilla syster när hon är nyfödd och endast några dagar gammal....KÄRLEK&LYCKA......älskar er glöm aldrig det mina fina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0