ny frisyr!

jag vill klippa mej..jag vill ha en sån här snygg kort frisyr....fast i svart eller rött:)passar inte i blont kan jag tala om..nej fy fan..svart och rött ska det vara isånt fall..jag vet inte när jag var hos en frissa sist...alltid min mamma som klipper mej,och har så nästan alltid varit...men nu vill jag gå och få en ny frisyr...bara att göra nåt med håret skulle ju få mej att känna mej lite fräschare och snyggare kanske??
inte vet jag.men det är vad jag tror/känner ialla fall..
jag vill ha kort frisyr för jag passar i det och det är lättskött...och man kan variera sej lite oxå..
hmmm undra jag om jag ska beställa tid även för mej nästa månad när ändå oliver ska till frissan....ja kanske det....
nu ser jag ut som jag vet inte vad i håret.skulle egentligen behöva färga håret men inte det heller har jag haft tid/ork att göra...men det skulle verkligen behövas.men jag får färga håret när jag har klippt mej....så får jag göra....
hahahah,ja då måste jag oxå beställa tid för klippning...
jaha händer idag då..ska sätta mej och scrapbooka lite hade jag tänkt:) annars blir det att göra detta imorgon!
ska göra lite fina tack kort osv...och det måste lixom göras,det finns ingen återvändo..
och TACK Nina för hjälpen..dom blev jättefina:)
sen ska jag iväg med oliver på 3-års kontroll efter dagis..sen hem och bara ta det lugnt då min jävla hosta inte vill ge med sej och inte doktorn heller skriver ut medicinen ännu:( får väl ringa upp istället,jag gjorde via datorn förra veckan...
ni får ha det så jättebra därute och ta hand om varandra:)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

sv:

Jo han älskar o sitta upp i vagnen.. Han vill helst inte ligga ner om han inte ska sova förstås.. Annars sitter han upp o tittar..

Han älskar den här vagnen...

2011-02-01 @ 11:37:26
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0