min bror och vi:)

Min fina bror och barnen:) åhhhh så mysigt..ÄNTLIGEN efter 3 år så kom han,min bror..som jag har längtat efter detta möte...
och det var så mysigt.vi åt middag och fika..sen vid 21 gick vi in för att kolla på tv" Betner på china"på 5an..jag älskar magnus betner och hans humor..jag satt i soffan dubbelvikt och tårarna bara spruta..jag kikna av skratt!!! fy fan har inte skrattat så här mycket sen jag såg gardell sist alltså...hahahah..gardell och betner det är mina stand upp killar det...så deså:):)
sen vid 22.30 så åkte brorsan hem..
vi prata om ditt och datt..stefan och han kom jättebra överens och fick en bra kontakt med varandra..
oliver var lite rädd i början men det gick över fort sen kom oliver och morbror överens och jag tror oliver tyckte det var kul att träffa sin morbror..tindra bara titta undrande på Johan och tänkte nog men vad är det för jätte som har kommit...Johan är över 2 meter lång och är såååå lång!!!! t.o.m jag fick en smärre hjärtinfarkt när han stod utanför min dörr..HAHAHAHA....
men sen efter ett tag våga tindra titta och känna på morbror:)
så sista mars så far min bror till Canada och ska vara borta 1 helt år..han ska vara driftledare/chef för en stor bondgård/farm i Canada..
men mer säger jag inte,vill ej missta hans förtroende...det han säger till mej får oxå stanna hos mej om han inte själv väljer att jag får säga nåt..


nej men det var super kul att han kom..det var efterlängtat!

ja idag händer det väl inget ska ut i pulka backen med oliver.sen ta en promenad med familjen..oliver har hafte n jobbig natt med sin hosta så han somna om i soffan i morse men har presis nyss vaknat...

så ni får ha en under bar dag.
lev idag som om den vore den sista.....



jag har en tanke och en fundering,kan det vara så,är det så? det känns så..har varit med om detta förut...hmmmm ja vi får väl se....hihihihihii...svaret vet man aldrig vad det blir...så det är ingen ide att säga nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0