MAGSJUKA!!!!!!!!!!!

jaha då har skiten kommit till oss.MAGSJUKAN!!!!!!!!!!
oliver insjukna 22.30 igår kväll då han spydde och bajsa ner sej totalt...han hade klagat på magvärk på kvällen,men han bruka ha ont i magen imellan avrven säger han så jag tänkte inte mer på det...och tänkte att det var ju 14 dar sen magsjukan gick på dagis så jag trodde faktiskat att han hade klarat sej..tji fick jag...fy fan vilken natt jag/vi har haft..oliver har spytt/bajsat 1 gång per timme...jag har bytt kläder,säng kläder,handdukar blöjer,duschat av oliver, ja fan vet allt,hur många gånger,ja jag har tappat räkningen!!!
kör 4e maskin med spy tvätt nu....BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
Oliver ligger däckad i soffan han vaknar ibland och då försöker jag få i han vatten eller mjölk som han vill ha...allt annat i mat väg kommer upp lika fort!!!
han blev jätte lessen inatt då han visste att han inte skulle få träffa mattias idag(sin store bror)
mattias skulle komma idag och va kvar tills på fredag.
oliver sa inatt "Tias inte komma nu"
då föll jag en tår...det var så jävla synd om oliver då....det skärde i mitt hjärta..
men men kan inte göra något åt sjukdomar...så vi förklara för oliver att tias får komma när han är frisk osv..och sen ringde stefan mattias imorse och förklara läget..så allt var lungt..
men fy fan,jag tyckte så synd om oliver...
medans jag sprang upp och ner i natt med allt vad man var tvungen med att göra pga alla spyande och skit så sov Tindra hela tiden...så det var ju skönt....

så här går det åt handsprit!!!!!!!!!

handsprit,tvätt/sköljmedel och skurmedel i högsta centrum!!!!
fy fan man blir sjukt manisk när magsjukan kikar in här....FY FARAO!!!!
mer manisk än vanligt när det gäller städningen här hemma...men nu är det totalt städ mani!!!

så nu är det bara att invänta övriga familjen som blir med magsjuka...jag har då FAN inte tid till detta,verkligen inte..!!!
HANDSPRIT,HANDSPRIT,HANDSPRIT!!!!!!





Kommentarer
Postat av: solan

Hallo där!! Uch stackars lilla Oliver ge honom en krya på sig kram!! Ville bara säga att du ska inte ge honom några mjölkprudukter så du ingen mjölk inte så bra! kram kram!!

2011-02-09 @ 12:36:50
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

Fy fan för magsjuka..

Liam hade magsjukan 1 vecka sist.. Uscha.. men vi andra klara oss.. jag klara mig nog tack vare handspriten haha

Kram

2011-02-10 @ 11:57:39
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

just nu har jag cs2 hade cs5 ett tag men 2an är den som jag tycker är lättast

2011-02-10 @ 18:00:18
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0