genom eld och vatten gumman:)

ERIKA ditt inlägg igår var så fint skrivet och det värmer i mitt hjärta så därför snodde jag det och la upp det här:):)
"Jag vet iallafall säkr i mitt hjärta att jag har EN vän som skulle göra samma sak för mig och alltid finns för mig när jag behöver prata och vise versa. EN enda som jag vet förstår mig till 100% i allt och inte dömmer mig oavsett vad det gäller. Jessica du är min bästa vän och har nog varit det sen första gången vi sågs. Det sa liksom klick mellan oss direkt! Jag känner djupt i mitt hjärta att det nog inte finnsnågonting som kan skilja oss åt. Du är märkt gumman och lika så jag nu saknas det bara en bokstav var så är det komplett. Älskar dig gumman!"
för du ska veta att jag känner samma sak för dej,genom eld och vatten gumman.nu och för alltid:)
och som du skrev du är märkt gumman och lika som jag! japp det är snat,vänskapens märke är vi märkta med.
Klicka för att stänga bilden
så jag vill bara säga jag älskar dej min bästa vän.
jaha ja idag fyller jag då år.elr nej det gör jag inte.jag är född på skottdagen den 29e februari 1980! så jag fyller då bara vart 4e år.lattjo värre..men men när jag då verkligen fyller på min dag ja då blir det ju oxå lite mera firande och då brukar jag önska mej lite mera stora saker..så nästa år då jag har min dag då vill jag ha "BUNGY JUMP" i present!!
tänk er vilken upplevelse det måste vara!!!
japp för några år sedan när jag oxå hade min riktiga dag så fick jag av min mor+styvfar presnt på fallskärms hoppning!!
och det var ett sånt fruktansvärt häftigt ögonblick att bara få hoppa rätt ut i luften!!! det var tandem hopp,och det vill jag absolut göra om!!!
men nu har jag önskat mej bungy jump sen jag fick fallskärms hoppningen...så nu vet ni alla vad jag vill ha.hihihih
ja sen firar jag och min man 4 årig bröllops dag oxå just idag..så det blir väl en liten god middag i kväll och lite firande av både mej och oss.fina Jennifer kommer ikväll,sen vet jag ej om det kommer mer,men det får vi se:)
nej nu ska jag börja sminka mej och fixa iordning,för efter hämtningen av oliver på dagis 12 så far jag och min mamma och storhandlar!!!!
skitkul men ett stort måste!!!!
puss på er och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar dig! <3

2011-02-28 @ 11:00:25
Postat av: Jennifer

hihi! :D ses ses!

2011-02-28 @ 11:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0