fyndar

Klicka för att stänga fönstret
jag sitter och fyndar på tradera och loppi efter lite nya vårkläder till barnen.har hittat en jätte söt flecce overall till Tindra(den ovan) och lite flera strumpbyxer,bodysar och lite annat smått och gott.

till Oliver har jag hittat lite nya jeans med spindel mannen tryck(bild nedan)

Klicka för att stänga fönstret

och lite t-shirts med spindel mannen tryck och cars.2 par galon ställ(regn kläder) så han kan ha ett till dagis och ett hemma...det går alltid åt.sen blev det lite annat smått och gott till han oxå...
sen har jag hittta den perfekta skinn jackan åt honom på H&M!!! den ska han bara ha!!(bilden nedan)
men jag måste få mackan att välja ut kläder från h&m katalogen innan jag lägger beställningen..han måste oxå ha nya kläder nu till våren..och skor...alla barnen måste ha nya vår skor!!!

men skor är så svårt att köpa...ialla fall när det gäller mackan..men men han får väl välja ut några han tycker är snygga på nätet..sen beställer jag bara..annars kan man väl gå upp till sko butiken här i byn men den är ju inte särskilt billig:(
hitta iallafall ett par snygga till ollie på skopunktens hemsida elelr 2 rättare sagt:)(se nedan)
Tindra har lite skor som är bra som första hands skor..men hitta ju ett par jätte söta oxå:)
Till tindra
till ollietill ollie
mackan vet jag ej vad han vill ha för skor,men det blir nåt liknande som dom jag har valt till oliver då jag vet att mackan tycker om såna och ahn har även såna nu.
men det som är så himla bra på skopunkten det är ju detta att ta 3 betala för 2..elr det blir ju få dom billigaste på köpet:)kanon!!!
jaja vi får se vad det blir men det blir ialla fall lite smått och gott till alla barnen.nytt eller begagnat so what? jag tycker om att det är lite nytt och lite gammalt:):) bara det är billigt så....
japp här sitter man igen då.oliver springer runt och städar och dammar! min lille städ pojke,han är så snäll och vill alltid hjälpa mamma med städningen.och det får han självklart göra så länge han tycker det är kul.ja han skulle ju till doktorn imorse för att göra ett hörsel test och kolla ögat..men vc ringde imorse och sa att doktorn var hemma och VABBA!! så oliver fick en ny tid på tisdag.då ska han få göra hörsel test och se om han har nedsatt hörsel pga alla sina öroninflammationer.då ska han ju få en remiss till barnkliniken för fler öron tester för hörseln och även få en remisss till logopeden..för om det visar sej att han har nedsatt hörsel då förklarar det allt varför oliver ligger efter i talutvecklingen och varför han ofta tecknar med kroppen vad han vill ha sagt:(sen ska ju han få sitt öga undersökt pga pluppen som var där för ett par veckor sedan som sprack.men som nu är på väg igen!!!!!!nu börjar det se ut som en liten finne där igen röd och iriterad..vete sjutton vad det är..
japp som ni vet så vill jag ah en ny frisyr,och tänkte ju beställa tid när jag beställde tid för ollie..japp igår ringde jag och beställde frisyr tid,för endast ollie!!! då blev jag snål som vanligt.när det gäller mej då är jag så jävla snål..men inte när det kommer till barnen..nej det är viktigare att oliver blir klippt istället för mej..jag får helt enklet spara till långt hår istället då slipper jag gå till frissan,då kan mamma bara toppa mej istället.HAHAHAHA...jaja vi får se sen om jag betsäller en tid åt mej eller hur det blir.men nu blir det iallafall bara för oliver...
nej nu ska jag gå och ta mej en kopp kaffe och ett äpple.

ha det så gott nu och sköt om er...
HEJA DIF!!!!!!!!!!! ni är bäst...det visa ni igår....heja heja!!!

detta fina DIF set ska pryda Tindra snart:):) hon blir så fin så...
och oliver kommer att bli lika fin han:)en fin tröja:) är man född djurgårdare så är man.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0