Familjeterapi

Jaha då har jag beställt tid för Familje terapi:(
Jag kan ej rå för mina känslor för S:(
Det går bara inte att ta bort..
Jag älskar han för mycket.
Trots att vi nu är skilda så vill jag inte förlora han i mitt liv.
Men vi har sååååå mycket att jobba på i vårt förhållande så vi måste få hjälp.
S vill flytta hem till oss"familjen" igen.
Men jag vågar ej släppa in han...Inte nu...
Han måste va helt ren,operera in antabus,gå på ett behandlings hem,mm mm
Han måste....finns ingen annan utväg om han ska få flytta in hos oss igen.
Barnens trygghet är viktigast..
En nykter pappa är oxå viktigt annars så kommer inget att funka.

Jag vill ha en familj,men inte till vilket pris som helst.
Vill ej S ta tag i sina problem så kommer detta aldrig att funka..

Jag mår inte så bra innerst inne pga alla känslor och allt som har hänt,jag tror att jag lyssnar mer på andra än till mina inersta känslor och vad jag vill....
Jag är ju lixom vuxen och tar egna beslut oavsett vad andra tycker och säger.
Man kan ju inte rå för vem man älskar!! elr??

Jag kan tuvärr inte det.
Jag måste hitta en balans i mitt liv,hitta jämnvikt mellan hjärna och hjärta..
Att dom vill samma sak och säger samma sak..
Just nu är allt en enda röra i mitt huvud och liv känns det som..
Jag satsar 110% på pluggandet!!
och 150% på mina barn.
Sen skiter jag i resten.

Nu får vi se om familje terapi kan ge oss något,sen har jag åter igen tagit upp kontakten med öppen vården(PSYK)
Känner att jag måste få hjälp utifrån med mina tankar som är helt GONE just för tillfället;(


Jaja nej nu till nåt annat,jag fick beviljat från CSN i fredags:) Så skönt!!!
Nu slipper jag soc!!
Klara även vallideringen på "omvårdnads" kursen idag;);)
sen kan jag nu oxå ta puls&blodtryck...
Så jag måste erkänna att det går galant i plugget!
och jag trivs och tycker detta är skoj oxå:)
Är klar med barnens julklappar oxå,men tror nog att det kan bli lite smått och gott innan julafton kommer;)

Ja nu kan julen komma så kan den lika fort försvinna oxå,så man kan återgå till rutiner osv..Men längtar tills lucia då trollen mina ska ha lusse tåg på dagis:)

Japp nej nu får ni ha en underbar kväll och ha en underbar helg...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0