Chris Medina-What are words fast på svenska

Vad är ord

Var du än är, är jag nära
Var du än går, kommer jag att vara där
När som helst som du viskar mitt namn, kommer du att se
Hur varenda löfte jag håller
För vilken sorts kille skulle jag vara
Om jag skulle lämna dig när du behöver mig som mest

Vad är ord
Om du faktiskt inte menar dem
När du säger dem
Vad är ord
Om de bara är för bra tider
Sen är de inte det
När det är kärlek
Ja, du säger dem högt
De orden, de försvinner aldrig
De lever vidare, även när vi är borta

Och jag vet att en ängel skickades bara för mig
Och jag vet att jag är menad att vara där jag är
Och jag kommer att
Stå precis bredvid henne i natt
Och jag kommer att vara vid din sida
Jag skulle aldrig lämna när hon behöver mig som mest

Vad är ord
Om du faktiskt inte menar dem
När du säger dem
Vad är ord
Om de bara är för bra tider
Sen är de inte det
När det är kärlek
Ja, du säger dem högt
De orden, de försvinner aldrig
De lever vidare, även när vi är borta

Var du än är, är jag nära
Var du än går, kommer jag att vara där
Och jag kommer att vara här för evigt
Varenda löfte jag håller
För vilken sorts kille skulle jag vara
Om jag skulle lämna när du behöver mig som mest

Jag håller för alltid min ängel nära

GOD LUCIA PÅ ER!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0