Jävla hosta

Ja jag har inte sovit en blund inatt pga denna jävla hosta,känner mej inte sjuk för övrigt men hostan tar kol på mej.detta är ju inget ovanligt för mej att få denna hosta,så imorse ringde jag upp till vc så läkaren får skriva ut

Cocillana

den ända host medicinen som biter på min jävla hosta!!
imorgon ska oliver till logopeden på ett återbesök då får vi se vad dom säger om hans framsteg,sen ska vi prata lite inför hans öron operation i höst oxå..
ja nej det blev ett litet inlägg jag orkar inte sitta här mer pga att jag är såååååååå trött
vill bara sova men det går ju inte för då hostar jag ihjäl mej känns det som.....sen måste jag ju hämta prinsen från dagis sen pallra mej upp till affärn och köpa välling till tösen..sen ska ju ollie till lekparken annars blir ju han tokig på mamma...
så nej jag har inte tid att vara sjuk......NEJ
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0