;( ;(;(;(

Älska mig för den jag är.
Visa mig hur man gör här i livet,
så ska jag försöka göra det rätt.
Döm mig inte för hårt när jag snubblar och nästan faller ....
Jag var en ensam själ i denna värld.
Därför går jag i mina fotspår och kanske lite i dina.
Försöker leva "normalt liv" vart det nu leder.
Till det bättre....
Hoppet och tron finns i mitt hjärta den ger mig styrka
att gå vidare till nya platser för jag är en sökare,
jag söker efter svaren om livet....
Kanske precis som du? / Anonym...
Lögner&svek,är jag inte värd mer efter snart 5 år???
Nej tydligen inte,nu MÅSTE jag fan vara stark,jag måste försöka glömma och gå vidare.....Men HUR?????
Älskar han,JA det gör jag ännu,känslorna kan jag ej ta bort..
Men jag är fan värd så mycket mer än detta...Eller??
jag är mest sårad av alla LÖGNER!!!! Det gör mej mest ont...
Plus att min älskade son mår dåligt av allt detta;(
Livet blir inte som man alltid har tänkt sej,men nu får man göra livet så bra som möjligt....
Vi har 2 barn ihop..
Men du kommer ALDRIG få ha barnen om du väljer att leva med denna pundar hora!!! ALDRIG!!!
Det är ditt val.....
;(;(
Jävla,helvetes,skit :mad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0