Chris medina-what are words

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I’ll be there
Anytime you whisper my name, you’ll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don’t mean them
When you say them
What are words
If they’re only for good times
Then they don’t
When it’s love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we’re gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I’m meant to be where I am
And I’m gonna be
Standing right beside her tonight

And I’m gonna be by your side
I would never leave when she needs me most
[Chris Medina - What Are Words Lyrics on http://mrkayrell.blogspot.com]

What are words
If you really don’t mean them
When you say them
What are words
If they’re only for good times
Then they don’t
When it’s love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we’re gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I’ll be there
And I’m gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I’m forever keeping my angel close
jag uppdaterar lite så här på kvälls kvisten då jag ej kan sova,pga ångesten som är nåt fördjävligt just nu...;(
Vete sjutton varför,men det bara blir så på kvällarna när barnen sover och det är tyst här hemma...Jag saknar min Stefan här just nu;(
Fy fans helvete säger jag..
men en dag så ska det fan bli bra,oavsett om det blir med honom eller utan.jag vill ju ha ett liv med honom,men ALLT är upp till honom...
Oliver behöver sin pappa,ojoj det märks så tydligt.
Jag finns där för mina barn 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan för att ge dom trygghet och kärlek och allt dom behöver.men jag kan ALDRIG ersätta en pappa,det visar min oliver såååå tydligt...
Jag ber till gudarna att Stefan tar detta på allvar och inser vad han mister om han inte tar tag i sitt liv...
jag finns där för honom men på bara ett villkor.....så är det bara..
vi är fortfarande ett par och vi är gifta...men vi har det kämpigt och har mycket att jobba på..
så ja det är väl livet tydligen.
jag mår inte dåligt och inte heller bra.
Gråter,ja ofta;(
för vad?
För allt och inget.
var till Bvc idag med ollie för att väga han för jag var orolig för hans vikt..Vi prata och då sa bvc sköterskan att vi skulle kolla upp ollie på BUP ang att göra test på ADHD på Ollie;(
för han visar tecken på att han kan lida utav denna sjukdom...
men det kan vara helt fel,det kan även bero på hans hörsel besvär att han visar tecken på "över aktivitet& konsentrations störningar"
men det kan vara en ide att kolla upp detta med ADHD tester på BUP.....
Jag har ju själv sagt ibland när han är överaktiv och totalt omöjlig att ollie kanske har adhd,men mest på skämt,men tänk OM det är så.....tänk om han har adhd????
jaja ska ringa Bup för en tid för ett samtal iallafall...
Tindra ska skolas in på dagis den 1a september och upptäckte att hon behöver lite saker inför starten..Regn kläder tex,det måste dom ju ha ett par där och stövlar och sånt där...det mesta har jag ju,men måste införskaffa lite till båda trollen nu inför hösten.så jag har suttit och letat lite nu på kvällen på tradera och loppi och har hittat lite:)
så får se om man kan buda på vissa saker i slutet på månaden annars så blir det att leta i mitten på nästa månad och buda då:)
måste ju lixom ha lite till vintern oxå,speciellt Tindra måste ju vinter overall osv,oliver har en splitter ny vinteroverall ligger och väntar på han...så till honom behövs lite nya mösser/vantar osv....
Ush ja vad det går åt kläder och tillbehör till dom små liven...men alltid lika roligt att köpa till dom oavsett o det är nytt eller fynd från tradera;)
ja nej annars då,längtar efter att få börja plugga!!! börjar ju den 3e oktober:)
barnen på dagis på heltid och jag ska plugga,Äntligen!!!
Får egen tid,göra det jag skulle ha gjort för länge sedan!!!
fokusera på MIG!!!!!!!
och förhoppnings vis så kan jag hoppa in och jobba extra samtidigt oxå:)
Nej om man skulle ta och försöka dejta kudden nu då,om några timmar vaknar tösen och vill ha natt välling...
sen vid 7 så vaknar väl oliver och vill ha sin morgon välling och titta på barnkanalen...
då börjar en ny dag....
Imorgon ska Oliver till mormor...
Då får jag bara rå om Tindra,och mysa med henne,medans mormor myser och rår om oliver en hel dag....
Stefan kanske skulle komma över oxå över dagen...Hoppas det.....
ja så nej ha det gott på er så hörs vi väl en annan dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0