Wallies mm

japp jag har nu suttit och FYNDAT på Tradera åt mina små troll:)
det blev jättefina Wallies att fästa på tapeterna,den övre texten här ska sitta ovan för tindras säng;)visst är den söt?Nalle puh figurerna ska sitta vid olivers sida av rummet (han har redan cars motiv ovan för sin säng)
och hello kitty motiven ska ju självklart sitta på tindras del av väggen.ja för dom ska dela rum till och börja med nämligen,sen får vi se hur det blir..men att köpa wallies är ett jättebra sätt att förnya och sätta lite personligt avtryck i rummet..istället för att tapetsera om och hålla på..sen är det ju så lätt att bara ta bort wallisarna när dom har tröttnat på dom eller vill ha nya..
billigt sätt att förnya och barnen blir glada:)kanon :thumbup:
NY Väggord Wallies pryda Väggen : Once Upon A Time There Was
Wallies ~ Nalle Puh & Vänner kramas ~ Väggdekor 60*33cm
Klicka för att stänga fönstret
sen så fynda jag (billigt blev det kan jag lova)ca 300 för ALLT!!!och det är tamefan billigt så det skriker om det! för man måste tänka på varenda öre nu..för jag vete sjutton hur det blir med ekonomin ett tag fram över,kämpigt lär det bli,kämpigt som fan.;( men barnen får ALDRIG bli lidande för det.ALDRIG!! då då är det perfekt att fynda på tradera.och jag måste erkänna,i love it!!!
Jeans, baggy byxor, stl 74, Lindex.
ett par jätte söta baggy jeans till Tindra
*Nytt* Spindelmannen/Spiderman shorts (98) utrop 1:-!!
ett par shorts (spindelmannen) till Oliver
*Nytt* name it Jeans & två tröjor (98) utrop 1:-!!
2 tröjer+jeans till ollie
*Nyskick* Spiderman/spindelmannen Badbyxor shorts (98/104)
badshorts till ollie
tunika/klänning till tindra
Klicka för att stänga fönstret
Baggy jeans
baggy jeans till ollie
NY regnjacka från Bamse Lindex i stl 80 alla lappar kvar!
regn jacka+byxer  till tindra
NYA regnbyxor/galonisar från Bamse i stl 80 lappar kvar!
inatt så vakna tindra 3 med feber och hosta:( så jag gick upp med henne och gav medicin och lite mat men hon ville inte somna om,så kl 6.30 vakna ollie och jag fixa ordning barnen och gav dom frukost och jag drack min 4e kopp kaffe redan då:)
sen gick vi och lämna ollie på dagis,dom skulle måla sej till påsk kärringar idag:)
sen tog jag en promenad ner till Nadja,hade köpt ett regnställ till ollie:)(fodrat) men det gör inge för han kan ha det i höst/vinter sen så det blir kanon..har köpt ett vanligt regnställ av en kompis som ollie får masser av kläder ifrån,så då har han även ett nytt sånt snart.han måste ha ett nytt galon set till dagis oxå såg jag.hans byxer börjar gå hål i rumpan på:(jaja får försöka hitta ett till set på tradera som inte blir för dyrt..
köpte ett didriksson regnställ av nadja för 100 kr:)
sen gick jag hem och tindra sov och somna igen när jag la ner henne i sin säng.hon är helt färdig och slut stackaren.
och jag är trött,får feber toppar,och har fortfarnde ont i halsen och hostan har gett med sej lite tack vare Cocillanan jag hämta ut i går. det är verkligen en mirakel medicin mot hostan! så jag har fått sova inatt,ja med undantaget då att jag var tvungen att gå upp kl 3:( men men det är sånt man får ta ibland tuvärr.
annasr känner jag mej helt utpumpad..skulle på möte i flen idag egentligen,men jag avboka tiden för jag orka helt enkelt inte gå..jag orkar inte gå pga halsen och mina feber toppar och sen ha med sej en sjuk liten Tindra är ej heller så himla bra,så nej mötet får jag helt enkelt ta en annan dag!
igår så baka oliver och jag neger bollar,eller som oliver sa och oxå gjorde "bajskorvar" :D
han kunde ju inte rulla dom som en boll,men en korv kunde han göra och det var enklare,så då blev det en "bajskorv" :D och gott blev det oxå;)
nej nu ska jag ta tvätten och försöka ta tag i snabel draken oxå innan det är dags för hämtning av min lilla påsk kärring från dagis:)
puss på er och ah en underbar dag och en underbar påsk helg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0