Oliver&Tindra♥ ♥

Detta inlägg kommer att BARA handla om mina skatter.
vart har tiden tagit vägen?
Oliver,min prins du är drygt 3 år nu,stora killen,du börjar bli en helt egen person,en individ på väg in i livet..
ojoj vad mamma ska behöva oroa sej för ditt och datt,när du ska börja skolan osv..
mamma älskar dej villkorslöst,inget kan ta bort det från mej.
du får mej att skratta,gråta,bli arg,ja du får mej till allt,du får mej att bli totalt galen med din trots och envis het(det har du fått av mor din:) ) du får mej ibland att tänka vad det så här det skulle bli att vara mamma? JA du får mej att tänka och känna precis varje känsla..jag har ångrat mycket i mitt liv det ska ni veta och även gudarna,men jag ÅNGRAR inte en minut att jag fick bära och föda dej min älskade son..att få vakna varje morgon brevid dej och dina fingrar rullar mitt hår,det är så mysigt och så mycket kärlek i det.du fick mej att vilja leva,att få känna att livet är värt att leva.jag hade fått ett liv till att ta hand om..du är faktiskt mitt hela liv och mer därtill..och det viktigaste är att jag fick JUST dej;)
men det du får mej mest i livet är att känna KÄRLEK!!! :love:
du är kärlek.
Nyfödd Oliver :love:
Tindra min prinsessa:)
du har hunnit bli 9 månader redan,en stor tjej,på alla sätt ;)
var och vägde och det idag på bvc:)
11,105 G
72 cm Lång
46 cm i huvudomfång
du är en liten bastant tjej med valkar både här och där:):):)
man ser redan nu vilken liten envis tjej du är,och vilket humör när du inte får som du vill.och när brorsan tar dina saker ifrån dej..ojojoj vad ska du bli när du blir stor? nya mike tyson kanske;)
jag säger samma saker till dej som jag gjorde till oliver här ovan:)
du börjar bli en helt egen person,en individ på väg in i livet..
ojoj vad mamma ska behöva oroa sej för ditt och datt,när du ska börja skolan osv..
mamma älskar dej villkorslöst,inget kan ta bort det från mej.
du får mej att skratta,gråta,bli arg,ja du får mej till allt,du får mej att nästan tappa förståndet vissa nätter då du knölar in dina fötter mellan spjälerna i din säng,tösen min du har inte förstått riktigt varför mamma har satt upp spjälskydd i sängen va???:):)du får mej att le när du står där på golvet i krypställning och gungar,ska jag våga ta steget,nja inte idag...men idag var det riktigt nära till att du tog steget..så snart gumman min så kryper du,snart så.innan april är slut då är det full rulle på krypandet ska du se.och mer jobb för mamma och mer att oroa sej för..jaja men vad gör det?att få vakna varje morgon av ditt joller i sängen och se dej med ett stort leende varje morgon när jag tar upp dej,det gör min dag lyckad,det är ren och skär lycka i en mammas hjärta.
är det så här det var att vara 2 barns mamma,ett rent helvete ibland,men oxå helt fantastiskt,UNDERBART!!du & storebror är faktiskt mitt hela liv och mer därtill..och det viktigaste är att jag fick JUST dej;)
men det du får mej mest i livet är att känna KÄRLEK!!! :love:
du är kärlek.
Nyfödd Tindra :love:

Jag önskar dig inte guld, mitt barn 
ej heller pengar och makt. 

Jag önskar dig modet att vara dig själv 
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg, 
men kraften att vägen gå. 

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått 
och vänner att lita på.

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg, 
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg. 
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test, 
för även om jag klagar är ni ändå bäst. 
Visa mig i handling vad respekt är för någonting, 
lär mig se det vackra i världen runt omkring. 
Tala om att jag duger just precis som jag är, 
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär. 
Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor. 
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!!!

 

ÄLSKAR ER!!!

Mina absoluta fina hjärtan :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0