idioter!!!!!!!!!!

jag har bara en sak att säga till er alla som snackar och tisslar bakom ryggen och tror att vi/jag inte ser eller fattar nåt.
FUCK YOU!!!!!!!!!!
sköt era egna liv,eller har ni inget därför ni lägger all energi på mej!!!??
bara för att stefan är ute med oliver så tisslas och tasslas det.WTF!!! herregud det är hans son!
jag och stefan ska SKILJA oss,vi har 6 månaders betänke tid,pga att vi har barn under 18 år,så vi kan TIDIGAST skicka in det avslutande pappret i oktober och SENAST i april 2012!! så nu vet ni det.
men skiljas ska vi.
och stefan har fått en jour lägenhet i flen på missbruks enheten ska flytta in dit på måndag fick han reda på idag.han går på möten där(AA Möten) och ska även gå på kvälls tid när han ändå ska bo i flen en tid nu framöver.
jag ska bo kvar i lgh för barnens skull.
och jag och stefan kommer att ses varje helg,och göra så mycket som det bara går med barnen och för barnens skull.
så sluta tissla och tassla bakom ryggen för det sårar och gör ont.men det kan ni väl inte fatta som lever så jävla perfekta liv själva...
FY FAN!!
patetiskt det är vad det är.
och en sak till,jag VET vad jag gör och vad jag vill med mitt liv annars hade jag inte gjort detta val.
och jag vet även att jag älskar setfan jag kan inte slänga bort mina känslor,jag har faktiskt känslor..
jag vet oxå att stefan har en sjukdom,ALKOHOLISM/NARKOMAN!!!!!!!
det är faktsikt en sjukdom,läs själva dom 12 stegen i AA och vad ett missbruk innebär.
jag FÖRSVARAR inte stefans handlingar ABSOLUT INTE! men mycket av mitt val denna gång grundar sej i att jag VET att stefan inte hade gjort det han gjorde om det inte var för ALKOHOLENS skull.
för när alkoholen kommer in så kommer även psykopaten in..
så enkelt är det.
och jag vet att ALOKHOLEN gjorde detta.
därför är det lite lättare för mej att ta detta val.hade han gjort detta utan alkoholen ja då hade valet blivet ett annat oxå:(
då hade jag inte ens velat ha nåt att göra med stefan:(

sen en sak som gör mej skit förbanand är att vi har faktiskt 2 barn ihop,det betyder oerhört viktigt för mej att barnen ej blir lidande för att vi inte ska bo ihop,dom blir ju lidande så det räcker ändå,men det är ju tuvärr oundvikligt:(:(
men man måste nu göra det absolut bästa så dom får träffa pappa så mycket som det bara går och är möjligt.
för barnen har inte valt sina föräldrar,dom älskar båda sina föräldrar villkorslöst och innerligt oavsett vad dom gör.
jag kan inte ens tänka mej att ta bort deras pappa ur deras liv.
jag blir så arg på stefans andra barns mamma,hon har nu skickat döds hot och en massa sms ut till stefans arbetsgivare och sagt att stefan är en sån jävla psykopat och ja en massa hot och anklagelser och jag vet inte vad vad hon har gjort,hur fan kan hon göra så mot sina egna barns far??
så alla dessa sms är nu sparade.
det spelar ingen roll hur jävla arg och lessen jag är på stefan,likt förbannat är han pappa till mina barn.

men men nu får man ta en dag i taget och vi får bygga upp våra liv efter nya förutsättningar.
jag håller på med en massa pappers göra,skickat in för nytt bostadbidrag och för underhålls stöd för barnen.och att stefan ej är folkbokförd här längre.annars kan jag inte göra ett dugg:(

sen så har jag pratat med stefans soc handläggare och hon har lovat att varken jag eller stefan blir utan pengar.utan hon handläggar vårat ärende och hon gör separata utbetalningar och det hon ville ha var kopian från tingsrätten och datumen för betänketiden,så det  är nu fixat.
och hon har även pratat med stefan i telefon och mej så hon har hört bådas versioner och vet att detta är vårat beslut.
så det känns skönt att veta att man ej blir utan pengar,för jag går snart ner i lägsta dagar i mamma penning,och då blir det jävligt taight ekonomiskt,men det lär det ju bli endå.
men man måste överleva och göra så gott det går.barnens behov först!!!

usch och blä..nej men annars rullar vardagen på,det är självklart skit jobbigt och tufft,men det måste ju gå,iallafall så måste jag vara stark för barnens skull och se till så deras vardag rullar på så gott det går..

BEHÖVER JAG SÄGA NÅT OM DENNA BILD????
EHH NEJ JAG TROR FAN INTE DET.




Förlåt dig självFör allt du hatar hos dig själv - förlåt dig själv.
För allt du skäms över.
För allt du är stolt över.
För allt du vill dölja.
För allt du vill visa upp.
För allt som inte blev som det skulle.
För allt du är.
För allt du vill vara.
Förlåt dig själv.


Mammas fina skatter här i livet :love:
ni är mitt allt,ni är dom viktigaste i mitt liv,inget kan ta det ifrån mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0