tatuering:)

igår fick jag min dotter in tatuerat på armen:) och min och erikas vänskaps kina tecken....jag gjorde dom på blue lotus i etuna hos andreas....jag blev så himla nöjd!!!! nu har jag båda mina barn in tatuerade....mina hjärtan... och min ica hade aldrig gaddat sej,och jag hade lovat henne denna tatuering som 18 års present(hon fyller lixom 24 nästa år)men nu så så har hon den på sin handled presis son jag har min....vi är vänner för livet,därav kinatecknet för vänskap...
men du var såååå duktig så,fast din fobi för nålar...
ja i måndags varjag och storhandla,så det känns skönt att det är gjort så man har mat för hela månaden och barnen har sitt..känns väldigt bra.sen betala jag hyran oxå...sen var pengarna slut..nu väntar jag på att få soc pengarna (stefans pengar)så jag kan betala in dagis,telefon,internet elen osv...jag får sån jävla ÅNGEST när jag inte kan betala in räkningarna alltså....jag fattar inte men jag är sån....det jävligaste är ju att man alltid varje månad kommer efter med nån räkning och det måste man ju då betala in månaden efter..men va fan ska man göra???huvudsaken är ju att man betalar in och meddelar dom det berör....
jag vill även tacka min mamma!!!!! utan henens hjälp igår och med mycket annat så hade det inte funkat...du är guld värd....både för mej och barnen....
vakna 6 imorse då oliver satte på barnkanalen och la sej sen bredvid mej igen och ville ha sin morgon välling:) sen vakna tindra vid 6.30 hämta henne så oliver fick sitt morgon mys med sin lilla syster:) det ska han alltid ha....och jag är verkligen lyckligt lottad som har fått en liten tös som sover hela natten:) från kl 9-6.30...det är jag inte van vid..känns både skönt och lite ovant samtidigt...haha...hoppas det håller i sej nu....
sen vill jag säga ett stort grattis till min kompis virre som fick en liten tjej INA i förrgår!!!! lukas blev storebror!!! nu virre får du ta bilen hit till köpingen så vi kan fika och barnen leka och vi gummor prata strunt:):)elr vad säger du???hennes lukas är född den 12 januari 08:) och min oliver den 10 januari 08!!!!!så det skiljer bara 2 dagar mellan pojkarna!!! och sen är det 3 månader mellan våra flickor nu::)
sen vill jag säga lycka till till pernilla!!! kl 9 imorgon bitti ska hon in till förlossningen för igångsättning!!! då blir hon mamma till sitt 7e barn!!!!!!!! LYCKA TILL!!!! ska tänka på dej/er!!!

ja idag är det städdag som vanligt,tycker det är skitigt men det är det säkert inte...men sån är jag...
annars då händer det väl inget ska hämta oliver kl 2 hos dagmamamman sen blir det en lång promenad...sen till tempo och hämta ut Tindras nya musik mobil att hänga vid sin spjälsäng:)vann den på tradera en mobil från bellino med fjärrkontroll...med olika ljud/låtar och ljus....den blir så bra tror jag....sen har jag vunnit en tak lampa till olivers rum en 70 tals retro lampa med en massa olika bil modeller på....den var lite cool tyckte jag och 40 kr är ju som hittat faktiskt!!

nej nu får ni ha det så gott mina vänner så hörs vi....nu blir det städa:)

•*¨*•☆☆•*¨*☆OLIVER&TINDRA! ni är dom underbaraste och vackraste barnen i världen!ni är mammas ALLT!mina hjärtan.mammas prins&prinsessa..ÄLSKAR ER SÅÅÅÅÅ MYCKET!!☆•*¨*•.¸¸¸.•*¨*•☆☆•*¨*•☆☆•*¨*☆ ☆•*¨*•.¸¸¸.•


Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Jättefin tatueringen blev!Mysigt med syskonmys...Kram

2010-09-29 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0