ny dag igen:)

lite tänkvärda od på vägen:)
ja idag vakna min prins 5.30..gick upp och satte på tvn barnkanalen,fick välling....Tindra vakna 6,bytte blöja,gav henne ersättning...la henne brevid oliver,sådom fick sitt morgonmys,det vill oliver alltid ha...sen blev kl 7,gick upp,väckte stefan,satte på kaffet...stefan väckte markus,vi åt frukost..sen gick markus till skolan,jag börja göra ordning oliver för dagmamman,gjorde ordning tindra..kl blev 8.40,gick iväg med båda barnen,lämna oliver hos dagmamman,tog tindra och tog en promenad..sen blev kl 10.15 då var det dags för läkaren för tindra den vanliga kollen....läkaren sa att tindra var mycket mogen för sin ålder och mycket med vad som hände...hon ligger ca 2 månader före sin ålder!!!!enligt läkaren...och oliver var likadan när han var liten....före sin ålder...det är ju kul att mina barn är "mogna" elr vad man kan säga....ja sen skrev läkaren ut bricanyl åt tindra pga hennes envisa hosta....

jaja nu sitter man här framför datan ett tag,tindra sover...sitter med den jävliga månadens skitgöra....räkningar och budgeten!!och jag blir GALEN!!!
fy fan vilket skit,så jobbigt när man bara har 1 inkomst och få allt att räcka.....skulle ju tatuera mej denna månad,men alltså ekonomin tillåter inte det helt enkelt!!!jag vill så jättegärna göra min Tindra tauering men som jag ser det så är det viktigare att betala räkningar och handla mat och det viktigatse först...tatueringen kan vänta tills nästa månad istället....den är inte så bråttom med den om man säger så....
men nu får man hoppas på att af fixar detta ang stefans praktik plats och den ekonomiska biten för hans del,ett par tusen till i månaden skulle göra underverk i våran ekonomi och plånbok!!!!

men som sagt var tur att TRADERA&BLOCKET finns och den guddomligt snälla kompisar/vänner/bekanta.....loppisar och allt där man kan fynda billigt1!!

ja det blev ett litet inlägg idag oxå,kul att få rensa tankarna lite.
puss på er därute,och ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0