linda&tess

detta blogg inlägg tillägnar jag till LINDA&TESS!!!
först till LINDA som får sin lille Viggo på måndag med planerat snitt.....då blir jasmine storasyster och även daniella blir stora syster igen...hoppas att bebisen mår bra när den föds och att ni får komma hem så man får pussa den lille...LYCKA TILL gumman....

sen vill jag skänka en liten tanke till TESS....vi känner inte varandra så bra och vi har haft våra dispyter men detta önskar jag inte min värsta fiende...du har kämpat i så måååååånga år att bli gravid.och när du äntligen blir gravid så åker du på havandeskaps förgiftning i v 25!!!!!! herregud gumman bebisen är beräknad till din födelsedag 28/12...men lille bebis kommer att födas snart...MYCKET SNART!!!! jag ber för dej och bebis...hoppas hoppas att bebis klarar detta och att du får en levande liten varelse,att den överlever denna prövning.....jag ber för dej och din sambo ska du veta!!!!!!! och framför allt att bebis överlever......det är ju din första graviditet,din första baby:(:) varför skulle du drabbas,varför drabbas vissa av sådant hemskt för!!!!???? då undrar jag finns det nån gud???? men sen så ibland så tänker man JA gud finns verkligen....och det är det vi alla får hoppas på just i denna stund...att gud verkligen finns!!!!!

jaja sen ska ju pernilla ha barn vilken dag som helst oxå.....och min kompis virre ska oxå ha en bebis vilken dag som helst.....alla ska ha barn nu....vilken babyboom!!! sen madde ska ha i december....och sen sandra som ska en liten i jan/feb....ja det var väl dom som väntar bebisar det tror jag ellr har jag glömt nån.....

åhhhh gissa vad jag har blivit tillfrågad att bli gudmor till 2 barn!!!!!! och jag sa JA!!!!!! självklart!!!!
jag har redan en gudson lilla robin....min bästis erikas son....jag skulle egentligen varit gudmor åt deras dotter ella oxå,men fick tuvärr inte ledigt från jobbet den dagen....men men,det gör mej inget.....jag älskar dessa barn ändå....
jag tänker ej skriva vilka barn jag ska vara gudmor åt ännu.....detta beror på att jag ej vill det pga att det kommer att visas sej ändå den dagen när det börjar närma sej och alla planer och det är diskuterat med barnens föräldrar...men jag känner mej glad och hedrad att få vara en del av dessa barns liv och även i föräldrarnas liv.......

nej nu ska jag ta en grinig dotter hon är förkyld och har feber:( oliver är skitsnorig men feberfri....ska fixa ordning grejer tills han ska va troll på tisdag på dagis:) ska ner i källaren och leta reda på ett par byxer som kommer passa perfekt till detta,dom är för korta plus att det är lappar på dom på benen:) sen ska jag göra en svans och sy dit i rumpan...sen kommer mamma på tisdag morron och ska måla han och fixa det sista så han verkligen kommer att se ut som ett litet troll:):) kan lägga ut en bild på min trollunge på tisdag:):)

har nu fått medicin mot min deppighet och ångest....så vi får se om jag kommer att känna mej bättre snart.....nu är jag bara rädd för biverkningarna:(men men bättre det än att må piss hela dagarna!!!!!! plus att jag fick sömn tabletter pga att oavsett hur jävla trött jag är så har jag otroligt svårt att komma till ro och somna:( så jag är som en levande zombie.... så nu hoppas jag att detta kan hjälpa mej....
sen har jag lagt bud på photoshop saker på tradera:):)  vill göra fina saker med mina bilder på barnen och då kan man redigera småfel och sånt oxå,elr göra fina collage och sånt...så detta hoppas jag verkligen jag vinner!!!!!!!!!!!!
ha det gott mina vänner och ta hand om er!!!!! älskar er på mitt sätt......jag är den jag är helt enkelt!!!!!!!!

puss&kramar

Kommentarer
Postat av: madde

jadu gumman tess har det ej lätt nu.tänker på henne för fullt.kramar <3<3<3

2010-09-10 @ 14:33:50
Postat av: linda

ja snart är det dags... Synd att Jasmine inte troll på tisdag :( jaja hon får väl va det nästa år..

2010-09-10 @ 17:52:39
Postat av: Tess

Tack för det fina du skrev gumman. Men just nu ser allt bra ut. Och som det ser ut nu så behöver Rasmus inte födas förrän i vecka 34. :) Men förhoppningsvis hoppas dem på längre. Så från att ha varit helt nere och oroliga här, så har det vänt till det positiva. Det finns trots allt en gud. Ja viss jag har kämpat flera år för att få barn och nu när jag äntligen är det så får jag havandeskapsförgiftning. Jag var riktigt sjuk i torsdags och blev sämre under natten och på morgonen hade jag svullnat i ansiktet. Dem trodde det skulle bli förlossning idag, men icke. Det blev bara bättre och bättre. :) Och nu kanske jag till och med får åka hem i slutet av veckan :)

2010-09-11 @ 08:58:01
URL: http://thenewtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0