hösten är här

ja nu är verkligen hösten här.....och jag måste erkänna att gud vad det är skönt/mysigt....men samtidigt ett jävla skit....men jag är en höst/vinter människa,och har alltid varit det..älskar att få tända levande ljus,gärna några som doftar gott,mysa med en filt i soffan med en bra bok....men nu finns ju inte så mycket tid för det men man får passa på när barnen sover..men oftast är man själv så trött när kvällen kommer så man slocknar själv innan 10 på kvällen ju:) men ibland så händer det att jag faktiskt kan vara vaken framåt 11-12 oxå,och då passar jag på att läsa,jag älskar att läsa...
jaja hösten är mysig,så är det bara...just nu så sitter jag på tradera som vanligt:):) och letar efter kläder till Tindra till hösten och har hittat flera stora klädpaket som jag har budat på + en jättesöt och fin lurvig höst/vinter overall åt henne....Oliver får ju en MASSA kläder av min kompis och det är ju sååå snällt,och det är så himla fina kläder oxå(vissa dyra märkeskläder)så jag säger bara TACK Anna!!!!!! du är guld värd!!! men jag har iallafall hittat en jättesnygg 2 delat höst/vinter set till oliver,+ ett stort klädpaket och ett par skitfina vinterkänger(NYA) får se om jag vinner buden oxå..:)HOPPAS,HOPPAS!!!! varför köpa en massa nytt när man kan få så mycket och fint på tradera??? visst jag köper nytt till mina barn oxå,men oftast så får dom en massa nya kläder av folk i bekantsskaps kretsen så jag behöver inte köpa så mycket nytt....jag fyndar hellre på tradera!!! man kan få så mycket fint,även nya saker där som barnen kan få....och det som är bäst,det kan bli billigt,j......ligt billigt....perfekt!!!

idag åker barnens kusin peter hem igen till stockholm,så vi ska äta lite kräfter&räker här....han har varit här sen i söndags,det har varit kul...
på söndag är vi bjudna på barnvälsignelse av lille sigrid....ska bli väldigt trevligt att få vara en del av den dagen...men måste hitta nåt att köpa till henne oxå....får ta mej en tur upp till byn här imorgon när vi ändå ska till bvc med tindra för kontrollvägning....

nej nu ska jag fortsätta mina tradera spaningar och försöka fynda lite leksaker till Tindra,hon behöver lite,det finns ju leksaker från när oliver var bebis,men jag vill ha lite nytt till henne:)och det kan man verkligen hitta fynd på tradera....Tindra har börjat le/skratta,och börjat jollra lite:)hon blir hela 8 veckor på lördag...tiden går så fort!!!!min älskade prinsessa

Madde jag hoppas du/ni får det bra i skövde...och det var himla/jävligt tråkigt att vi ej kunde ses när jag var i strängnäs...och nu finns det ingen möjlighet för mej att komma in till strängnäs innan ni flyttar tuvärr....så vi får hålla kontakten via datorn och telefon.....kanske får ta nästa sommar semester ner till er istället!!??? ni får verkligen ha det gott därnere och hoppas ni kommer att trivas:) lycka till.....

se om jag kan hitta en lek&lär dator till oliver på tradera oxå....jaja
nej ni får ha det så bra nu...ta lärdom av min stora idol jonas gardell TA INGEN SKIT!!!!!!!!!!!

CARPE DIEM!!!

Kommentarer
Postat av: madde

ja gumman jag vet.men vi vet var vi har varandra i alla fall.kramar

2010-09-03 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0