fredag!

ja ni undrar säkert varför en bild på askungen?? jo JAG KÄNNER MEJ SOM ASKUNGEN!!! jag städar,tvättar,dammar,sköter barn,sköter ALLT!!! men när ska jag bli bjuden på balen??:(
jaja idag är det fredag,har varit på öppna förskolan med barnen på morron,sen varit på promenad...och nu är det tvättning och städning som gäller innan det blir lek med mina småttingar,,ja oliver då...tindra får ligga under babygymmet hon och leka:)sen blir det myyys i soffan senare ikväll...
ja mina tankar finns hos Viggo&Rasmus,2 små liv som kämpar....ja vilka kämpar...men goda nyheter är ju att båda mår bra och det ser bra ut både för Viggo och för lille Rasmus:)skönt!!!!!!!!
så det finns en gud trots allt,kanske nånstans långt däruppe....får vi hoppas...
EMMA jag vet att för dej och din william så fanns det ingen gud,det kan det bara inte ha gjort..och jag lider och är sååååå lessen för din/eran skull...ni miste william,han kom och vände tillbaks:(
william är en av många änglabarn däruppe,men så älskad.......

nej det blev ett litet inlägg idag oxå,men nu ska jag fortsätta med mitt...ha det gott mina vänner....puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0