ensam&lessen

ser ljuset !

sitter i mörkret

ser något som flammar till

ser upp

ser dig

du lyser upp min tillvaro

den väg man vandrar kan vara lång och krokig

men att hitta ljuset är inte lätt

du skiner som solen

du får mig att tro på framtiden

du får mig att skratta

ditt ljus har rört vid mitt hjärta

  blott


sitter och känner mej lessen&ensamen igen:(:( medicinen hjälper och jag är gladare och känner mej lyckligare.MEN ändå så känner jag mej ENSAM!! jag har vänner,familj och gör saker med barnen hela tiden..
värst är det på natten när allt är tyst,barnen sover och man är ensam med sina tankar och funderingar..man ska nog inte tänka så mycket kanske?
idag ska vi upp och kolla på cirkus,hoppas dom har elefanter!!:) både för min skull(älskar elefanter ju)och för olivers skull...tindra är för liten ännu för att förstå detta..
vet ej ännu om vi ska se föreställningen dock,men vi ska iallafall upp och kolla på djuren innan...det blir nog skoj för ollie:)sen en tur till lekparken som vanligt..sen handla fredags myyyyys....
på söndag ska vi på familje fest i stadshuset som missions kyrkan anordnar..där vankas det taccobuffe och musik:)har blivit bjudna dit av vår gode vän caroline med fam...ska bli skoj...nej nnu ska jag ta hand om tvätten sen ta en kopp kaffe...sen göra ordning barna(när ollie har vaknat)och börja gå ut:)

ja nej jag ska kämpa på.jag vet att det blir bra allt,men just idag känner jag mej lite down....
ha det gott mina vänner..........puss


Kommentarer
Postat av: madde

saknar dig vännen.kram <3 älskar dig

2010-09-24 @ 14:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0