BOOOOOORING!!!!!!!

Denna bild på mina hjärtan tog jag imorse med mobilen....älskar er sååå mycket OLIVER&TINDRA!!ni är mammas allt!!!idag är det en tråkig dag...tråkigt väder och allmänt BOORING!!!!!ska ta en pyssel dag med Oliver när han har vaknat..och fixa lite i Tindras "första minnes bok"...vakna imorse kl 6.15 då oliver vakna och satte på barnkanalen på tvn....då hade Tindra oxå nyss vaknat...hon har sovit 2 nätter på raken nu utan att vakna på natten och vill ha mat!!känns underbart men samtidigt konstigt,varför?jo för jag har inte sovit 1 hel natt sen oliver föddes!!!!!!!!!och nu har man fått sova 2 nätter utan att vara vaken....jippie!!känns utvilad men samtidigt trött...konstigt......kroppen är inte van vid sömn....men man ska inte klaga det finns dom som har det värre..
åhhhh nu ligger tösen i knät mitt och har magknip,inget hjälper.....stackaren...hon är en sån snäll och go annars och framför allt en tyst bebis....men inte när hon har magknip..ojoj vad hon kan skrika....hon skriker inte ens på natten när hon är hungrig,hon ligger bara och grymtar och vrider på sej...jaja vad händer annars då?måndag försöka få skjuts så vi kommer iväg och storhandla...betala räkningar! tisdag tatuera mej!!!!TACK MAMMA!!!!!!!!!!!!!sen är det det vanliga,dagmamma,öppna förskolan osv...veckorna går sakta men säkert iallafall! skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0