vintern är här..burrrr..

MINA FINA............
Ja nu är ng vintern här..kallt som satan...har letat fram vinter jackan idag...det är ju lika bra när det är så kallt på mornarna när man lämnar oliver hos dagmamman...har suttit nu på tradera och budat på vinterkläder+skor till oliver...mössor och vantar med cars på:) och lite mössor och vantar med hello kitty på till Tindra:) plus en hel del annat åt dom små hjärtanen....
annars då ja som vanligt...har haft en hel del ångest idag....jag hade en  mardröm inatt om att jag börja skada mej själv igen...jag satte mej rakt upp isängen helt kall svettig och titta på mina armar...jag hade drömt då om att jag hade skurit upp hela armarna:( men det var inget blod där.....då börja jag gråta..jag blev såååå rädd....rädd för tanken på att jag skulle ha gjort det...men det var ju bara en dröm....och det ska så förbli....jag ska aldrig bli den tjejen igen som sitter med rakbladet i handen för att dämpa sin ångest!!!ALDRIG NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!! det är bara så....jag har ett liv idag som är värt att leva! jag har 2 barn som behöver sin mamma i hela deras liv....dom behöver en frisk och stark mamma...jag är MAMMA idag..jag ska vara en förebild,jag kan inte skada mej själv...aldrig någonsin...jag kommer alltid att leva med min sjukdom(manodepprisiv+självskadebeteende)men jag kan hantera sjukdomen med elr utan medicin idag..och det är jag så glad/tacksam för....
mina barn betyder presis ALLT för mej...
jaja ni blir säkert skittrötta på mitt tjat om mina barn..men dom är mitt liv och en sååå stor del av mitt liv så det är bara att acceptera!!och så borde alla som är föräldrar och har barn resonera!!
idag har jag varit på öppna förskolan med tindra...sen har vi varit hemma och bara mysit...hämta oliver kl 2 nu sover han...så mysa med honom får jag göra när han har vaknat...sen blir det väl att pyssla och leka med honom innan maten och kvälls bestyren...
 
här kommer en liten bild tagen idag på min sessa:) hon är ju bara sååå fin min ängel.....och min prins är sååå stolt över henne ska ni veta...KAMA TINNA(krama tindra) säger han hela tiden......åhhhh det är ju bara så mysigt att vara mamma......men samtidigt ett STORT ansvar,och det är inte alltid en dans på rosor,man svävar inte på rosa moln jämnt...man har även ett tålamod som mamma som ibland brister,men trots att man har det och man ibland blir arg och galen på barnen när dom inte lyssnar osv så vill man ju aldrig vara utan sina barn....elr hur???barnen är ju det bästa som finns i våra liv...
puss på er därute och ta hand om varandra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0