vaccination&kläder

idag fick Tindra sina första 2 avccinations spruter...det gick så bra så..knappt ett pip sa hon min snutta...får se nu om hon kommer att få feber:(är en biverkning av sprutan...håller tummarna att hon klarar sej..
ja här sitter man nu med tradera och Hm online shop och letar höst/vinter kläder åt barnen plus styvsonen markus,som bor hos oss heltid nu....så han får titta när han kommer hem från plugget och säga om det är något han vill ha så får jag beställa detta nästa månad:) kläder är dyrt och speciellt då det inte passar med begagnat åt honom:( så det är tur att vi får pengar av hans mamma varje månad av hans barnbidrag nu så vi kan köpa kläder osv åt han:) sen kämpar vi med FK om att vi måste få underhålls stöd för honom oxå,men det är lättare sagt än gjort...men det är bara att kämpa vidare...till sist måste vi får rätt..nu blir det ju delad vårdnad oxå på markus då blir det ju enklare,måste det ju bli att få pengar för honom från FK tycker jag!!men jag kommer att kolla på tradera efter kläder och annat till markus oxå,man kan hitta mycket nytt och fint där fast det är begagnat,han får helt enkelt acceptera det,har man inte ekonomi till nytt,så måste han acceptera att det går att använda begagnade saker oxå:)och det tror jag att han gör....han vet att vi vill hans bästa iallafall....
jaja annars är det en trååååååk dag..spöregnar ute...var helt genomsura imorse när vi kom hem från bvc:( men oliver älskar ju regn han:):)ungar säger jag bara.....hahahaha..tur att det finns gummistövlar och galonkläder...
nej nu ska jag ta och göra lite mannagryns gröt till lunch åt oliver&mej(oliver börja vakna nu,han har sovit middag,mellan 11-12,vart lite tidig middag,men spelar ingen roll)han är ju ledig torsdag,fredag från dagmamman.då han bara går 15 timmar nu..så imorgon bitti blir det öppna förskolan med båda mina hjärtan...då får han pyssla och leka med lite andra barn oxå...

haha hitta en sån söt bild på oliver när han var bebis,han älskade att suga på sina tår när han var liten:):)ojoj vilka utslag prinsen hade då,han var under utredning då ang mjölkallergi(som han hade tills han var ca 1 år)min älskade prins:)
nej nu får ni ha det så gott mina kära vänner..ta hand om varandra..puss pussOLIVER 4 MÅNADER:)TINDRA 3 MÅNADER:)min älskade prinsessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0