trevlig HALLOWEEN:)

japp i helgen är det halloween...och jag önskar er alla en trevlig halloween....
jag/vi ska gå till kyrkogården och minneslunden och tända lite gravlycktor och sätta lite ljung på en väns grav sen en ljung i minnes lunden för våra nära och kära som inte finns hos oss längre:(
annars blir det inget speciellt...firar inte halloween,skulle egentligen ha köpt lite utklädnad till oliver till halloween men tänkte sen att nej han är för liten för att förstå inne börden även fast han älskar att klä ut sej.men han får klä ut sej nästa år till halloween istället,då är han ju äldre och kommer att förstå innebörden av detta fenomen som halloween innebär....elr hur???
han ska få klä ut sej på sin 3 års dag:)han ska ha ett CARS kalas då...elr temat blir cars ialla fall..men jag ska se om jag hittar nån fin dräkt som nalle puh elr nåt som han kan ha på sej....hahah,det kanske rent av finns nån dräkt som har med cars oxå att göra då skulle det ju vara perfekt,annars får det bli nån annan fin dräkt...
hitta denna maskerad dräkt:) den är bara så söööööööt.....den skulle vara så fin på oliver,kanske ska köpa en sån....hmmmm det är sååå svårt detta....kan ju garantera att dej ej blir lätt att hitta nån dräkt som har med cars att göra så det kan man ju rent av glömma...då kanske denna skulle vara perfek.jaja det är ju inte förns 10e januari som han fyller,men jag måste lixom börja planera redan nu inför hans kalas då allt ska inhandlas i december....hmm ja den dan den sorgen,men hans kalas kommer att bli så perfekt så...allt för min prins....sen är det ju tindras dop oxå...shit det ska planerasoxå..ja är det inte det ena så är det andra...ja är man mamma så är man,haha...


jag har beställt tomte klänning plus tomte dräkt nu till barnen till deras julfoton....som vi ska skicka till folk plus jag gör ju alltid ordning en kalender till mormor,morfar och till barnens gudföräldrar där ska även julfotot sitta i hade jag tänkt mej:) älskar att pyssla med sånt som har med barnen att göra..och en års kalender kan göra en så glad med foton på barnen..elr hur?? och det är en billig julklapp som uppskattas...jaha ja annars då...
idag blir det fredags mys och film annars bara ta det lugnt...har varit på öppna förskolan på morron med barenn och målat och lekt jag har suttit och pärlat ett halloween sklett men blev ej färdig så får fortsätta på onsdag:)
 men det var ett litet inlägg medans barnen sover middag....ha det gott..puss puss
KÄRLEK&LYCKA..........mina fina........min kärlek,mitt allt....min stora lott i livet,mina underbara skatter....mammas ALLT.......ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0