snart med chinchillor:)

japp här är dom..dom underbara doris&berit...EHHHHH kan ju tala om att namnen kommer att döpas om....men dom heter så nu i deras hem som snart blir VÅRA!!!!! dom är 2 år och så underbart söta:)dom kommer att leveras till oss runt den 27e från nyköping....ja då vet ni det gott folk.
så nu har man lite att pyssla om,och styvsonen har fått ett stort ansvar nu oxå,får se om han håller det oxå....annars vet han vad som händer....det är inte bara JAG som ska sköta om dessa djur så är inte tanken utan tanken är att markus ska vara delaktig och ta ansvar för djuren...dessa djur kräver mycket tid och jobb!!!! och mycket kärlek och uppmärksamhet...men jag litar på hans ord,måste lita på det ialla fall..måste ge han en chans....ja då vet ni det mina vänner snart är vi med chinchillor här hemma:):)
Sandra min älskade gumma.... jag tänker och lider med dej..varför är du så DUUUUUUM?????? inte ett dugg illa menat,det vet du men jag tror nog du förstår vad jag menar med detta oxå....du vet ju så väl,men nu blev allt så fel....usch du måste ju genomgå ett helvete nu...men jag finns här,jag är nog den som förstår dej bäst i just denna situation med tanke på en sak...dvs the bad boy!!!!!!elr hur lilla vän....ojojoj varför måste du genomgå detta hemska,varför kunde inte allt se annorlunda ut,varför kunde inte ett litet liv till få födas på rätt förutsättningar??? men nu ser allt så himla fel ut och detta är det enda rätta beslutet för dej...det vet du oxå gumman....tänker på dej.........allt kommer att ordna sej,det tar tid men det kommer att ordna sej...tänk på din lille prins....han är den enda viktiga i ditt liv...glöm aldrig det......och det vet jag att du inte lär göra heller....men ändå.....
idag har jag och tindra varit på öppna förskolan,nu väntas det snart middag,stefan ska på skytte med markus,sen föräldra samtal med markus klass och sen ner en sväng på sin andras sons föräldra samtal,sen hem och se på tvn fotboll.....ska nog även jag se,är ju en riktig sport nörd:)
imorgon blir det babymassage på föräldragruppen på bvc med tindra:) ska bli skoj....
har beställt kläder nu till mackan från hm som kommer i slutet på nov! även mina hjärtan fick lite gulligt...varsin fin mössa:):)stefan fick kallingar och jag NADA:( ingenting.....när unnar jag mej nåt,ALDRIG,eller nästan aldrig ska jag säga....men men jag ska inte klaga,det viktigaste är mina barn,min prins och prinsessa.....nytt elr begagnat spelar ingen roll....det viktigaste är att dom har det dom behöver och jag kan säga att mina har MER än nödvändigt:):):)skämma bort??? ja lite kanske,men dom är ju mina hjärtan.MITT ALLT...........utan dom vore jag inte JAG.............
puss på er och ta hand om varandra...LEV IDAG,SOM OM DET VORE DEN SISTA DAGEN I DITT LIV......tänkvärt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0